۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

وقتی کوتوله ی سیاسی به سیم آخر می زند!

پاسدار آدمخوار،محمود احمدی نژاد،پس از دهن کجی آشکار به ولی وقیح رژیم در ارتباط با برگماری دوباره ی رحیم مشایی،امروز از یکسو دو وزیر کلیدی کابینه اش را برکنار نمود و از سویی دیگر علی کردان،مهره ی سوخته و آبروباخته را دوباره به کابینه وارد کرد.

کوتوله ی سیاسی جنایت پیشه با این اقدامات آشکارا ثابت کرده که بمعنای دقیق کلمه به سیم آخر زده و با ولی وقیح رژیم نیز درافتاده است.

رییس جمهور خون آشام رژیم اشغالگر آخوندی که پشتش به آخوند مصباح یزدی گرم است و تا همین دیروز اصرار داشت که نقش ملیجک ولی وقیح رژیم را بازی کند، با این دهن کجی های آشکار به ولی وقیح جنایتکار، ظاهرا باید از شرکت در مراسم تحلیف قطع امید کرده باشد.چه،در غیر اینصورت نمی توانست با نادیده گرفتن این ضرب المثل معروف که می گوید:" گذر پوست روزی به دباغ خانه می افتد!"این نکته ی مهم را از یاد ببرد که قرار است حکم کذایی تنفیذش را نه از دست استاد اعظم خویش،یعنی آخوند مصباح یزدی،بلکه از دست ولی وقیح جنایتکار رژیم اشغالگر و دست نشانده ی آخوندی دریافت کند!

شاید هم قرار باشد که تا پیش از برگزاری مراسم کذایی تحلیف،ولی وقیح یکدست رژیم دراز شود و عمر ننگینش را به آخوند مصباح یزدی و باند آدمخوار وی بدهد!

در این میان یک نکته کاملا قطعی است و آن اینکه، رژیم اشغالگر و دست نشانده ی جمهوری اسلامی بمعنای دقیق کلمه در سراشیبی سرنگونی قرار گرفته و در آینده ای بسیار نزدیک اثری از آثار آن و گردانندگان جنایتکار و خمینی صفتش در مهین اهورایی ما برجای نخواهد ماند!

علی اکبر رشیدی

چهارم مرداد ماه ۱۳۸۸

-----------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: