۱۳۸۷ بهمن ۷, دوشنبه

طلسم انگلیسی لیست تروریستی شکست،

شیشه ی عمر دیوهای جماران نیز بزودی خواهد شکست!

اتحادیه اروپا در نشست روز ۲۶ ژانویه برابر با ۷ بهمن سرانجام نام سازمان مجاهدین خلق ایران را از فهرست سازمان های تروریستی حذف کرد.
بدین ترتیب طلسم ضدایرانی و شومی که جادوگران سیاه و بدسرشت گرداننده ی استعمار پیر و حیله گر انگلستان ازهفت سال پیش بدینسو با هدف تداوم فرمانروایی رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی بجان ایران و مقاومت عادلانه ی مردم ایران انداخته بودند،یکسره درهم شکست و چنان لرزه ای بر پیکر فرتوت و پوشالی رژیم جنایتکار آخوندی افکند که آثار و پیامدهای هراس انگیز و ناگزیر آن برای آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت فرمانروا بر میهن مان را بیگمان در آینده ای بسیار نزدیک خواهیم دید.
سران تبهکار و تروریست رژیم ضدایرانی و ضدمردمی جمهوری اسلامی از خشم و استیصال کف بر دهان آورده و آشکارا به هذیان گویایی پرداخته اند.
آخوندهای معمم و مکلای انگلیسی تبار که از قضای روزگار و اتفاقا درست در سی امین سالگرد فاجعه ی ملی موسوم به "انقلاب شکوهمند بهمن" و بقدرت رسیدن رژیم اهریمنی و سراپا وابسته ی آخوندی در میهن اهورایی ما ضربه ی جانانه ی خارج شدن نام سازمان مجاهدین خلق ایران از فهرست انگلیسی سازمان های تروریستی اتحادیه ی اروپا را دریافت نموده اند،در واکنشی قابل انتظار و بهمان اندازه مضحک مدعی عدم صداقت دولت های عضو اتحادیه ی اروپا شده و با عباراتی آمیخته از جنون و سراسیمگی و وحشت آخوندی ـ انگلیسی از سازمان مجاهدین خلق ایران یاد کرده اند!
خشم و استیصال و جنون و سراسیمگی آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت برای ما ایرانیان کاملا قابل درک است.زیرا کیست که نداند از شکست طلسم انگلیسی قراردادن نام سازمان مجاهدین خلق ایران در فهرست سازمان های تروریستی تا شکسته شدن شیشه ی عمر دیوهای خون آشام و جنگ افروزی که از سی سال پیش بدینسو در جماران لانه کرده و اینک نه تنها علیه مردم ایران،بلکه علیه بشریت و جامعه ی جهانی تنوره های هسته ای می کشند و برای ادامه ی بقای خویش به هر خس و خاشاکی چنگ می اندازند،راه درازی نیست؟
طلسم انگلیسی لیست تروریستی شکست.شیشه ی عمر دیوهای جماران نیز بزودی خواهد شکست و ایران زمین در آینده ای بسیار نزدیک از چنگال رژیم دست نشانده و انگلیسی جمهوری اسلامی آزاد خواهد گشت!
این پیروزی بزرگ و تاریخی بر یکایک ایرانیان آزاده و میهندوست،و بویژه بر رهبری، اعضا وهواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و پشتیبانان مقاومت مبارک باد!
امید که خروج نام سازمان مجاهدین خلق ایران از فهرست انگلیسی سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا راه را برای همبستگی،همدلی و همسویی بیش از پیش ایرانیان مخالف رژیم آخوندی با هر گرایش و تعلق ایدئولوژیک،سازمانی و سیاسی هموارتر سازد.
--------------------------------------------------------------------
بــــــه مــــــــلـــــــت بـــــــــــزرگ ایــــــــــــــــــــــــــران
بــــــه مـــــســــعـــــود و مـــــــریــــــــم رجــــــــــــــوی
بــــــه اسـوه هـای پـایـداری ، رزمـنـدگان آزادی در اشــرف
بــــــه ســــــازمـــــان مــــــجـــــــاهدین خـلـق ایــــــران.
حذف نام سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست تروریستی اتـــحـــادیـــه اروپا ،
بـــــر شــــمـا فرخـــــنــــــده بــــــاد!

خجسته باد پتک و داس و خوشه ی همیشه سبز گندمت!
سروده ای از آقای جمشید پیمان

گذشته ایـم از فلق
و آفتاب
میان دست و دیدگانمان
طلوع کرده است .
حصار تیرگی
در آن زمان که شب
به اوج خود رسید ه بود ،
درآتش همیشه روشن ستاره هایمان
شکاف خورد وریخت.
گذشته ایم از فلق
نشسته صبرمان به بار
کتاب های کهنه را
به جویبار روشن و سپید بامداد
شسته ایم
وبر سپیدی درفش آرزویمان
تو رانشانده ایم؛
تو ای خجسته آشنای دیر و دور
تو ای نشان لحظه های پرشکوه و پرغرور
گذشته ایم از فلق ؛
به نام نامی تو از فلق گذشته ایم
به نام تو
شبِ سیاه بی سپیده را
پر از ستاره کرده ایم .
خجسته باد نام تو
خجسته باد پتک و داس و خوشه ی همیشه سبز گندمت
خجسته باد غرش سلاح بی امان و سرکشت
در اهتزار باد پرچمت
به وقت رزم ،
به گاه صلح
به دشت های لاله زار میهنم
به جنگل و به کوه هابه رودها
به دره ها
به هرکجا که نقشی از فروغ زندگیست ،
خجسته باد نام تو
جمشید پیمان
۲۶ زانویه ۲۰۰۹
---------------------------------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: