۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه


کدامیک بهترند:

سران رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی

یا

مخالفانِ این رژیم اهریمنی؟


بسیار اتفاق می افتد که در این و یا آن سایت،و در اینجا و آنجا،مزدوران آشکار و پنهان رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی،با جازدن خویش بعنوان دوستداران ایران و ایرانی،به لجن پراکنی علیه نیروهای اپوزیسیون رژیم آخوندی،و در وهله ی نخست،علیه دو نیروی محوری اپوزیسیون برانداز رژیم آخوندی،یعنی مجاهدین خلق و هواداران پادشاهی می پردازند و بیشرمانه و رذیلانه اعلام می کنند که سران رژیم جنایتکار و ضدایرانی جمهوری اسلامی و سران خون آشام آن را به آقای مسعود رجوی و مجاهدین خلق، و شاهزاده رضا پهلوی و هواداران پادشاهی ترجیح می دهند!

به باور من،هر کس، به هر بهانه ای،میان سران رژیم اشغالگر و ضدایرانی جمهوری اسلامی و رهبران یک جریان مخالف این رژیم دست نشانده، سران رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی را انتخاب کند،بی هیچ تردیدی خمینی صفت،آخوندصفت و مزدور جمهوری اسلامی است.

من هوادار نظام پادشاهی هستم،اسلام را یک دین اساسا واپسگرا می دانم و با حکومت اسلامی ـ از هر نوع آن ـ مخالفم،اما با بانگ رسا اعلام می کنم که سگِ یکایک مجاهدین و دیگر مخالفانِ رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی بر سراپای یکایک مزدوران این رژیم اهریمنی و انگلیس ساخته شرف دارد!

ننگ و نفرین بر خمینی صفتان بی شرفی که در پوشش دوستدارِ ایران و ایرانی، در صفوف مخالفان رژیم پلید و ضدمردمی جمهوری اسلامی بذر تفرقه و دشمنی می پاشند!

پاسخ شایسته ی ما ایرانیان به این مزدوران وزارت اطلاعات رژیم آخوندی،می تواند و باید همبستگی و یگانگی در نبرد آزادیبخش با رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی باشد!

علی اکبر رشیدی

هشتم آذرماه ۱۳۸۸ خورشیدی

------------------------------------------------------

۱ نظر:

مجید کاووسی گفت...

آقای رشیدی
من طرفدار جمهوری و مخالف ولایت از هر نوعش هستم. اما صد در صد با نوشته شما موافقم. نه فقط اینروزها، که از فردای به حاکمیت رسیدن، اساس کارِ این جانوران، همانند اربابانِ انگلیسی شان بر تفرقه بینداز و حکومت کن، بنا شده است.
مامورانشان را بعنوان طرفداری از این گروه بجان گروه دیگر میاندازند و خوشبختانه دست بسیاریشان رو شده است، امروز میبینیم که بعضی از کفن پوشان خمینی، کفن سبز پوشیده و به انجام وظیفه مشغول شده اند.


اما در نهایت این مردمند که حرف آخر را خواهند زد.
باید با هم باشیم، تا روزِ انتخابِ آزادِ مردم.