۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه



اساسی ترین کار رهبران اپوزیسیون برانداز رژیم جمهوری اسلامی!



ناگفته پیداست که در شرایطی که رژیمی دست نشانده و اشغالگر بر سرزمین کهن و ورجاوند ما فرمان می راند،اساسی ترین کاری که هر ایرانی میهن دوست و آزاده ای می تواند و باید انجام دهد،پیکار با این رژیم ضدایرانی است.

مردم ایران از نخستین روز بقدرت رسیدن رژیم جنایت پیشه ی جمهوری اسلامی با مقاومت عادلانه ی خویش در برابر اشغالگران میهن مان آشکارا نشان داده اند که از عهده ی انجام این کار اساسی و وظیفه ی میهنی بخوبی برمی آیند.

اساسی ترین کاری که رهبران اپوزیسیون برانداز رژیم جنایتکار اسلامی در شرایط کنونی می توانند و باید انجام دهند،همانا تلاش هدفمند،پیگیر و سازنده در راستای برپایی جبهه ی همبستگی همه ی ایرانیان مخالف با این رژیم اهریمنی بمنظور شتاب بخشیدن به فرآیند براندازی آن است.

ضمنا تداوم حاکمیت ننگین و اسارتباررژیم اشغالگر جمهوری اسلامی بر میهن ما تا به امروز،بهیچ روی بدانمعنا نبوده و نیست که در فرآیند نبرد آزادیبخش و میهنی برای براندازی رژیم خونریز جمهوری اسلامی از دست کسی کاری بر نمی آید و یا اینکه تاکنون کسی نتوانسته و یا نخواسته است کاری اساسی در این راستا انجام دهد:ادعاهایی از این دست،بگونه ای آشکار رنگ و بوی زننده و مشمئزکننده ی تبلیغات و القائات وزارت اطلاعات بدنام رژیم جمهوری اسلامی را دارد.

وارون ادعاهای ناامیدکننده و آخوند شادکنی از این دست، باید گفت که اتفاقا یکی از اساسی ترین کارهایی که رهبرانی مانند شاهزاده رضا پهلوی و یا رهبران سازمان مجاهدین خلق و دیگر سازمان ها و احزاب اپوزیسین برانداز رژیم تا به امروز انجام داده و می دهند ،همانا برافراشته نگاه داشتن پرچم پرافتخار مقاومت عادلانه ی ملت بزرگ ایران در برابر گردانندگان و مزدوران رژیم اهریمنی و جنایت پیشه ی جمهوری اسلامی است!

کسانی که این واقعیت را نمی بینند و یا بگونه ای آن را کتمان و یا تحریف می کنند،یا از خرد سیاسی و اجتماعی چندان بهره ای نبرده اند،و یا اینکه ریگی در کفش دارند!

علی اکبر رشیدی


بیست و هفتم فروردین ماه ۷۰۳۲ ایرانی

هیچ نظری موجود نیست: