۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه


هواداری از شاهزاده رضا پهلوی،آری!

دشمنی و تبلیغات علیه سازمان مجاهدین خلق ایران،نه!

عجیب است،اما این واقعیت دردناکی ست که در میان هم میهنان ما هنوز هم کسانی یافت می شوند که به بهانه ی هواداری از شاهزاده رضا پهلوی،در ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران و بویژه رهبران طراز اول این سازمان،از ادبیات تهوع آوری همانند ادبیات مورد استفاده ی گردانندگان و مزدوران رژیم اشغالگر و دست نشانده ی جمهوری اسلامی بهره می گیرند.

این در حالی ست که سازمان مجاهدین خلق ایران،بگواهی دوست و دشمن،یکی از سازمان های اصلی اپوزیسیون برانداز رژیم جمهوری اسلامی می باشد.

و مهمتر اینکه،شاهزاده رضا پهلوی،به عنوان رهبری براستی خردمند و آزاداندیش،نه در گذشته،و نه در شرایط کنونی،از چنین ادبیات موهوم و سوال برانگیزی در ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران و رهبران طراز نخست آن،و بطریق اولی،در ارتباط با دیگر احزاب وسازمان های اپوزیسیون برانداز رژیم جمهوری اسلامی،بهره نگرفته و نمی گیرد.

بر عکس!

ایشان همواره و بدرستی بر بایستگی اتحاد و همبستگی میان همه ی ایرانیان مخالف رژیم جمهوری اسلامی،و بطریق اولی،همه ی احزاب و سازمان های اپوزیسیون برانداز رژیم جنایت پیشه و ضدایرانی جمهوری اسلامی تاکید نموده و خود،در راستای تحقق این ایده ی ملی و میهنی گام هایی شجاعانه، مشخص و عملی برداشته است.

تازه ترین و برجسته ترین نمونه ی تلاش عملی و ستایش برانگیز شاهزاده رضا پهلوی درزمینه تحقق ایده ی اتحاد و همبستگی میان همه ی ایرانیان مخالف رژیم جمهوری اسلامی، حضور همزمان ایشان همراه با خانم مینا احدی،از رهبران حزب کمونیست کارگری ایران، و شماری دیگر از ایرانیان مخالف رژیم که جریانات و گرایشات کمونیستی و جمهوریخواه و ... را نمایندگی می نمایند،در نشست و کنفرانس جهانی مربوط به حقوق بشر در شهر بن جمهوری فدرال آلمان در ششم فروردین ماه سالجاری می باشد.

در چنین شرایطی،ناگفته روشن است که نمی توان از یکسو مدعی هواداری از شاهزاده رضا پهلوی بود، و در همان حال،خط و سیاست دشمنانه و آخوندشادکنی را در ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران و دیگر سازمان ها و احزاب اپوزیسیون برانداز رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی پیش برد که در بهترین حالت،با سیاست ها و اهداف خردمندانه ای که شاهزاده رضا پهلوی پیش برده و می برد،کمترین همسویی و قرابتی ندارد.

در شرایطی که بویژه بدنبال انتشار پیام دی ماه آقای مسعود رجوی به شاهزاده رضا پهلوی،شاهد کاهش چشمگیر حجم و دامنه ی حملات و انتقادات مرسوم از سوی اعضا و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران علیه شاهزاده رضا پهلوی و هواداران پادشاهی می باشیم، پافشاری بر سیاست دشمنی با سازمان مجاهدین خلق ایران و دیگر سازمان ها و احزاب و تشکل های اپوزیسیون برانداز رژیم جمهوری اسلامی،ناگزیر پرسش هایی را در باره ی سرشت و اهداف راستین و پشت پرده ی کسانی که به بهانه و در پوشش هواداری از شاهزاده رضا پهلوی،مبلغ این سیاست نابخردانه و آخوندشادکن می باشند،پدید می آورد.

علی اکبر رشیدی


بیست و دوم فروردین نماه ۷۰۳۲ ایرانی

۱ نظر:

Unknown گفت...

tanha chizi ke be zehnam mirese in ast ke age az daste mojahedin kari sakhte bod toye in 30sal yek kare asasi anjam midadan...