۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

انقراض رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،
انقراض اسلام در ایران است!


آخوند خمینی صفت،احمد جنتی،بتازگی و ناخواسته،بجای استفاده از واژه ی سرنگونی،از واژه ی "انقراض" در پیوند با رژیم پابگور جمهوری اسلامی بهره گرفته است.

آخوند جنتی که خود از نسل در حال انقراض دایناسورهای اسلامی ـ حکومتی ست،بهتر از هرکسی می داند که با سرنگونی رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی،اسلام و نسل اهریمنی آیت الله ها و حجت الاسلام هایی نیز که سده هاست میهن باستانی ما را به اشغال جنایتکارانه ی خویش درآورده اند،بمعنای دقیق کلمه منقرض خواهد گشت!

از نشانه های فروپاشی و انقراض یک رژیم و سیستم حکومتی،یکی هم پرت و پلاگویی روبه تزاید گردانندگان آنست.و این درست همان کاری ست که دیوانگان خون آشامی همچون آخوند جنتی و خامنه ای و مصباح یزدی و ملیجک افسارپاره کرده شان محمود احمدی نژاد،روز و شب،و با حدت و شدتی شگفت انگیز و باورنکردنی بدان سرگرمند.

براستی بر ادعاهای گزاف این اهریمن زادگان دایر بر جاودانه بودن!!! عمر نکبتبار رژیم جمهوری اسلامی، و یا سهم روبه افزایش!!! این رژیم رسوا و ورشکسته و دست نشانده در امر مدیریت جهان!!!چه نامی جز پرت و پلاگویی می توان نهاد؟!


تا سرنگونی و انقراض کامل رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی و کیش اهریمنی آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت در میهن بخون خفته ی ما راه زیادی باقی نمانده است.

باشد که با یگانگی و همبستگی و همدلی همه ی ایرانیانی که آرزوی دیرینه ی رهایی ایران از بند رژیم خونریز،جنگ افروز و تروریست پرور جمهوری اسلامی را در سینه دارند و برای تحقق آن می رزمند،خورشید آزادی سرزمین ما هرچه زودتر بردمد و مهر و شادی و روشنایی و نیکبختی را به ایران و ایرانی پیشکش نماید!


علی اکبر رشیدی

ششم شهریورماه 7032 ایرانی

هیچ نظری موجود نیست: