۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

پشتیبانی خانم کارلا برونی از مردم ایران


و سوزش سران و سگان رژیم آخوندی!



برخی از ورق پاره ها و شبکه های سخنگوی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی امروز به لجن پراکنی علیه خانم کارلا برونی،همسر زیبارو و جذاب نیکلاس سارکوزی،رییس جمهور فرانسه پرداخته و از وی به عنوان "فاحشه" نام بردند.

افزون بر شبکه خبر رژیم جمهوری اسلامی،روزینامه ی کیهان شریعتمداری نیز با درج لاطائلات و اباطیلی از این دست بزعم خود کوشیده است تا سوزش ناشی از پشتیبانی خانم کارلا برونی و همسر وی از خانم سکینه محمدی آشتیانی را که در زندان های رژیم در انتظار سنگسار و یا اعدام بسر می برد،تا حدودی کاهش داده و یا جبران نماید.

روزنامه ی شریعتمداری در همین پیوند ناگهان کشف کرده است که گویا خانم کارلا برونی"فاسدالاخلاق"!!! نه تنها موجب از هم پاشیده شدن خانواده ی نیکلاس سارکوزی شده است،که با یک خواننده نیز ارتباط دارد!!!

گردانندگان کیهان شریتمداری و دیگر ورق پاره ها و شبکه های مدافع رژیم جمهوری اسلامی که خود از پرورش یافتگان ودست بدست شدگان و زیروروگشتگان بدنام حجره های بویناک و کثیف آخوندی می باشند،و ظاهرا دلشان برای راه اندازی مراکز پااندازی با نام رمز" صیغه" در کنار برج ایفل پاریس، از قماش آنچه که "برادران" و "خواهران" دینی شان در جوار گورگاه رضا،امام هشتم شیعیان برپا نموده اند، لک زده است،البته حق دارند که اینگونه به خشم آیند و از گاوگندچاله دهان آخوندی شان اتهامات و صفات آخوندساخته را نثار خانم کارلا برونی نمایند.چه،کمتر کسی ست که این حقیقت را نداند که پشتیبانی نمونه وار بانوی نخست فرانسه از خانم سکینه محمدی آشتیانی و دیگر زنان تحت ستم میهن ما،و نیز مخالفت وی و همسرش با حکم جنایتکارانه ی سنگسار،نه تنها جگر،که دیگر جاهای حساس ولی وقیح و سگان و بوزینگان درگاه لرزان اش را بمعنای دقیق کلمه سوزانده است!

علی اکبر رشیدی

هشتم شهریورماه 7032 ایرانی

هیچ نظری موجود نیست: