۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

"تدابیر ویژه" یا شکست مفتضحانه ی رژیم آخوندی؟!



ستاد حقوق بشر!!! قوه ی قضاییه ی رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی در واکنشی زبونانه به مقاومت یکپارچه ی جامعه ی جهانی و اعتراضات گسترده ی دولت ها و نهادهای حقوق بشر به صدور حکم جنایتکارانه ی اعدام و سنگسار علیه خانم سکینه محمدی آشتیانی اعلام کرد که قوه قضاییه در این ارتباط "راهکارهای ویژه ای"را اتخاذ کرده است که نتیجه ی آن بعدا اعلام خواهد شد!!!

معنا و مفهوم "راهکارهای ویژه" مورد اشاره ی ستاد باصطلاح حقوق بشر قوه قضاییه رژیم جمهوری اسلامی چیزی نیست جز شکست مفتضحانه وعقب نشینی آشکار گردانندگان رژیم سرکوبگر و خونریز جمهوری اسلامی در برابر مقاومت یکپارچه ی جامعه ی جهانی و مواضع مقامات آمریکا و دولت های اروپایی در زمینه ی لزوم بکارگیری اهرم تحریم های گسترده علیه رژیم جمهوری اسلامی در صورت ادامه ی نقض حقوق بشر از سوی این رژیم!

در همین پیوند می توان به گزارشی اشاره نمود که در روزهای اخیر از سوی خبرگزاری فرانسه منتشر گشته و در آن آمده بود که برنارد کوشنر،وزیر خارجه ی فرانسه در نامه ای به مسئول اتحادیه ی اروپا از اعضای این اتحادیه خواسته است که برای نجات جان خانم سکینه محمدی آشتیانی بگونه ای هماهنگ اقدام نموده و در صورت لزوم اهرم اعمال تحریمهای تازه علیه رژیم جمهوری اسلامی را بکارگیرند.

افزون بر این،انتشار اخباری همچون پیوستن نیکلاس سارکوزی و همسر وی به کمپین "توقف سنگسار" بیش از آن جدی و گویا بود که سران رژیم پابگور جمهوری اسلامی بتوانند با بی تفاوتی از کنارش بگذرند!
اینگونه که پیداست،و خوشبختانه،خانم سکینه محمدی آشتیانی بزودی از زندان های جمهوری اسلامی آزاد گشته و حتی موفق خواهدشد ایران را ترک نماید.روشن است که پیشاپیش می توان و باید این رویداد خجسته را به فال نیک گرفت و آن را به عنوان یکی از شکست های اساسی و مفتضحانه ی رژیم ضدایرانی و زن ستیز جمهوری اسلامی،و نیز به نشانه ی یکی از پیروزی های مقاومت دیرینه ی مردم ایران،بویژه زنان دلیر و آزاده ی میهن مان در برابر رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی جشن گرفت!

آنچه اما در این رهگذر بیش و پیش از هر چیزی قابل تاکید است،گوشزد نمودن این واقعیت به رهبران جامعه ی جهانی،بویژه رهبران سازمان ملل متحد،آمریکا و دولت های اروپایی ست که چنانچه آنان در اقدامی قاطعانه،هماهنگ و یکپارچه از سیاست ننگین و شرم آور مماشات،ساخت و پاخت و معامله با سران رژیم خونریز،سرکوبگر،زن ستیز،جنگ افروز و تروریست پرور جمهوری اسلامی دست بردارند و از راه قطع کامل مناسبات سیاسی و دیپلماتیک و نیز معاملات سودآور اقتصادی،نظامی و فرهنگی!!! با این رژیم ضدبشری،به پشتیبانی عملی از جنبش آزادیخواهانه ی مردم ایران برای براندازی این رژیم اهریمنی بپردازند،دیگر کمترین نیازی به حمله ی نظامی جامعه ی جهانی به این رژیم نخواهد بود.چه،ملت بزرگ ایران در چشم بهم زدنی این رژیم پوشالی و دست نشانده را سرنگون نموده و جامعه ی جهانی را یکبار برای همیشه از کابوسی بنام "جمهوری اسلامی" آزاد خواهد ساخت!



علی اکبر رشیدی

هفتم شهریورماه 7032 ایرانی

هیچ نظری موجود نیست: