۱۳۸۷ آبان ۲۶, یکشنبه






اسناد سخن می گویند!(۲)


حمید احمدی(ناخدا انور) وعلیرضا خدایی،

بازجویان و شکنجه گران دیروز،

خاطره نویسان!!! امروز!



حمید احمدی،معروف به ناخدا انور،از سران پیشین حزب خائن توده است که امروزه برای ادامه ی خیانت کاری های گذشته اش،در انجمنی موسوم به "انجمن مطالعات و تحقیقات تاریخ شفاهی ایران" در برلین سنگر گرفته و از این سنگر دروغ های زهرآگینی را که در مکتب رسوا و ننگین حزب معلوم الحال توده ازبر کرده است،بسوی ایرانیان شلیک می کند!

حمید احمدی که از گردانندگان شبکه ی جاسوسی و مخفی حزب توده در سال های پیش و پس از فاجعه ی بهمن ۱۳۵۷ بوده و در شناسایی،لودادن و دستگیری نظامیان دلیر و میهن دوست مرتبط با کودتای نوژه نقشی مستقیم داشت و بواسطه ی یدک کشیدن مقام مشاور نظامی ابوالحسن بنی صدر،نخستین رییس جمهور خمینی خون آشام،در پیشبرد جنایتکارانه ی جنگ ضدمیهنی ایران و عراق نیز مسئولیت مستقیم داشته و می بایستی در این ارتباط به مردم ایران پاسخگو باشد،در سال ۱۳۶۴،در دوران اقامت در افغانستان تحت اشغال شوروی،و در دورانی که عضو کمیته ی مرکزی حزب خائن توده بود و همراه با علیرضا خدایی و محمد حقیقت(با نام مستعار کریم) مسئولیت تشکیلات حزب توده در افغانستان را برعهده داشت و در این راستا با مقامات امنیتی حکومت دست نشانده ی شوروی در افغانستان و نیز با مستشاران نظامی و امنیتی شوروی در افغانستان همکاری تنگاتنگ داشت،از جمله به بازجویی از یکی از ایرانیانی پرداخت که جهت برقراری پیوند میان یکی از سران اقوام بلوچ میهن ما و حکومت وقت افغانستان،و نیز فراهم ساختن زمینه برای انجام مذاکره میان شماری ازسران اقوام بلوچ ایرانی در حال نبرد با رژیم آخوندی و دولت وقت افغانستان ،وارد این کشور شد.

این فرد ایرانی ـ که من بدلایل امنیتی و از آنجا که از موقعیت و مواضع کنونی وی آگاهی ندارم ،از بردن نامش خودداری می کنم ـ پس از بازداشت از سوی مقامات امنیتی رژیم دست نشانده ی شوروی در افغانستان،در آغاز از سوی حمید احمدی(ناخدا انور دیروز و مدیر کنونی "انجمن من درآوردی تاریخ شفاهی ایران در برلین) مورد بازجویی قرار گرفت و سپس برای تکمیل بازجویی به کابل اعزام گشته و در آنجا، پس از انتقال به زندان پلچرخی کابل، از سوی علیرضا خدایی،مسئول وقت حزب توده در افغانستان،و گرداننده ی کنونی سایت های ساواماساخته ی "پیک نت" و "راه توده" مورد شکنجه و بازجویی قرار گرفت.

علیرضا خدایی که همچون همپالگی خود، حمید احمدی، تجربه ی بازجویی و شکنجه ی نظامیان دلیر و آزاده ی مرتبط با کودتای نافرجام نوژه را در پرونده ی ننگین سیاه کاری ها و خیانت های بیشمار خویش داشت، در جریان بازجویی مستقیم از این فرد ایرانی در زندان مخوف پلچرخی در کابل،درآغاز وی را کاملا لخت نمود و سپس به بازجویی از وی پرداخت!

آنچه در این میان قابل توجه است،ارائه ی پیشنهاد انتقال فرد ایرانی بازداشت شده به مرکز(کابل) با هدف تخلیه ی اطلاعاتی او، از سوی حمید احمدی(ناخدا انور دیروز و مدیر کنونی "انجمن من درآوردی تاریخ شفاهی ایران در برلین) می باشد که معنا و مفهومی جز شکنجه ی فرد ایرانی بازداشت شده برای بدست آوردن اطلاعات نداشته است!

آنچه در زیر می خوانید،متن کامل این بازجویی،همراه با جمع بندی نهایی آن زیر نام "نظریه" است که به دستخط و امضای"انور" ـ که همان دکتر!!! حمید احمدی ومدیر کنونی "انجمن من درآوردی تاریخ شفاهی ایران در برلین) امروز،و"ناخدا انور" و عضو پیشین کمیته ی مرکزی حزب خائن توده می باشد ـ مزین!!! گشته است!

این نمونه ی کوچک اما مستند،در کنار دهها نمونه ی دیگر،بروشنی نقاب از چهره ی جانوران شکنجه گری همچون علیرضا خدایی و حمید احمدی برمی دارد که اینروزها مذبوحانه می کوشند خود را دمکرات منش!!!وانساندوست جابزنند!

و اینک متن کامل بازجویی مورد اشاره با خط و امضای دکتر!!!حمید احمدی(ناخدا انور) ، "مدیر انجمن مطالعات و تحقیقات تاریخ شفاهی ایران ":


anvar 2 037 von Ihnen.


anvar 2 022 von Ihnen.


anvar 2 026 von Ihnen.


anvar 2 027 von Ihnen.


anvar 2 028 von Ihnen.


anvar 2 029 von Ihnen.


anvar 2 030 von Ihnen.


anvar 2 031 von Ihnen.


anvar 2 032 von Ihnen.


anvar 2 033 von Ihnen.



هیچ نظری موجود نیست: