۱۳۸۷ آذر ۳, یکشنبه










تازه ترین افتضاح رییس جمهور رژیم آخوندی



در ارتباط با اسراییل!










پاسدار احمدی نژاد،رییس جمهور تیرخلاص زن رژیم آخوندی،امروز در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات آخوندی،ضمن ببار آوردن یک افتضاح آشکار به کشف تازه ای نایل آمد و ادعا کرد:
"بيش از صد سال است که رژيم صهيونيستي بشريت را با مشکل مواجه کرده و باعث ايجاد تبعيض و اختلاف ميان ملت ها شده است."!!!
پاسدار احمدی نژاد در حالی به این کشف داهیانه نائل آمده است که حتی کودکان دبستانی نیز می دانند که دولت اسراییل در سال ۱۹۴۸ میلادی،یعنی ۶۰ سال پیش تاسیس شده است!
احمدی نژاد آدمخوار که رییس جمهور سوگلی " صلح طلبان" وطنی و فرنگی،و در پیشاپیش آنان مزدوران توده ای ـ اکثریتی و جانوران پااندازی همچون هوشنگ امیراحمدی می باشد،در جریان همین بازدید با اشاره به"جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین" مدعی شد:
" اصل ظلم رفتني است و يک روز دست ملت فلسطين گلوي آنها را خواهد فشرد و بايد آنها پاسخگوي اعمال ننگين خود باشند."
این که مردم فلسطین با صهیونیست ها چگونه رفتاری خواهند داشت،البته و صدالبته مربوط به خود فلسطینیان وصهیونیست هاست،و این مسئله اصولا مسئله ی ایران و ایرانی نبوده و نیست!
مسئله ی دیروز و امروز ما ایرانیان تنها و تنها یکی است،و آن همانا یافتن راهی برای سرنگونی هرچه زودتر رژیم اشغالگر و ضدایرانی آخوندی است!
مردم ایران که از مظالم و جنایات پیوسته و فزاینده ی آخوندهای بی دین و ایمان و ملیجک هایی همچون احمدی نژاد بستوه آمده اند، در آینده ای بسیار نزدیک گلوی یکایک این جنایتکاران و جرثومه های فساد را خواهند فشرد و آنان را به همان جایی خواهند فرستاد که عرب نی انداخت،تازه اگر بخت یارشان باشد و در جریان سرنگونی رژیم بدست میلیون ها ایرانی داغدار و خشمگینی که عزیزان و جگرگوشه های شان بدست این جنایتکاران انگلیسی تبار و شرکای توده ای ـ اکثریتی شان بقتل رسیده اند، گرفتار نشوند، و با کمک اربابان انگلیسی خود بتوانند فرصتی برای فرار بزرگ پیدا نمایند!!


________________________________________




ما که می دانستیم!




آرم سیک ها که خمینی خون آشام پرچم ننگین جمهوری اسلامی را به آن مزین ساخت!

سایت حکومتی "تابناک" متعلق به پاسدار سبزعلی(محسن) رضایی،سرکرده ی پیشین سپاه پاسداران جنایتکار رژیم در گزارشی زیر نام "واقعه ای که شگفتی همگان را برانگیخت " بنقل از"چهندر شکهر"، یکی از هندوهای جیره خوار رژیم آخوندی که بتازگی به تهران سفر کرده است، خبر داد:
"هرچند امروز می‌گویند که تنها بايد مسلمانان به مكه بروند، اما خود گرونانک، رئیس فرقه سیک‌ها، در چند قرن پیش، به حج و از آنجا به ترکیه، ایران و تا کرمان هم رفته است. امروزه در ترکیه، لوح یادبود سنگی هست که به سفر گرونانک از حج به قونیه اشاره می‌کند."
گردانندگان شیاد سایت حکومتی تابناک که خود را بکوچه ی علی چپ زده و باصطلاح از شنیدن این خبر ابراز شگفتی می کنند،ظاهرا از یاد برده اند که امام نابکارشان خمینی خون آشام خود از تخم و ترکه ی همین سیک ها بوده و پدربزرگش بدستور دولت استعماری انگلستان خود را نه تنها مسلمان،که "سید" نیز جا زده است!
سال ها پیش،یکی از روحانیون آزاده و پارسا بنام آقای احمدعلی مصباح که از جوروستم خمینی و آل منحوس خمینی ایران را ترک گفت و در آلمان رحل اقامت درافکند و در همین کشور نیز چشم برجهان فروبست و نفرتش از آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت تا بدان حد بود که وصیت کرد تا هنگامی که رژیم جنایتکار و ضدایرانی جمهوری اسلامی در ایران برسر قدرت است،پیکر بیجانش را به ایران نبرند،ضمن افشای حقه بازی ها و دغلکاری های خمینی و باند آدمکش و راهزن تحت فرمان وی،شجره ی سیکی این آخوند پلید را افشا نمود.جنایتکار شیادی که بنام اسلام،نه تنها بسیاری از غیرمسلمانان،که مسلمانان را نیز دسته دسته به جوخه های اعدام سپرده و یا فرمان قتل شان را از راه شکنجه های وحشیانه صادر نمود.
شادروان احمدعلی مصباح در همین ارتباط در یکی از آثارش،ضمن تاکید بر این نکته که فراماسون خمینی با الهام از آرم آبا واجدادی خویش یعنی آرم سیکها پرچم رژیم جمهوری اسلامی را به نقش خرچنگ مزین ساخته است، اشاره نموده بود که البته پدربزرگ سیک خمینی خون آشام مانند هر کس دیگری می توانست از آیین آبا و اجدادی خویش روی گردانیده و به دین اسلام بگرود. اما اینکه چگونه یک سیک حقه باز همچون پدربزرگ ملعون خمینی ملعون توانست "سید" شود،این دیگر معمایی است که پاسخش را تنها سرویس های جاسوسی انگلستان،یعنی ارباب خمینی و همدستان تبهکارش می دانند!
کوتاه سخن!
اعترافات "چهندر شکهر" خمینی صفت که چغندر و شکر رژیم آخوندی را خورده و پس از عمری سکوت اکنون اعتراف می کند که رییس سیک ها نیز در زمان خود حاجی شده است،شگفتی هرکس را هم که برانگیزد،شگفتی ما ایرانیان را که ازدیرباز با حقه بازی های آخوندجماعت،آنهم از نوع خمینی صفت آن آشنا هستیم،ابدا برنمی انگیزد!چه، ما ایرانیان بخوبی می دانستیم و می دانیم که حکایت خمینی و آخوندهای معمم و مکلای همدست وی حکایت همان خرسی است که شخصی در باره اش از دوستش پرسید:خرس گیاهخوار است یا گوشتخوار؟دوستش پاسخ داد:از این جانور هر چه بگویی برمی آید!

__________________________________




مچ گیری!





رسانه های همگانی آخوندی: موشک سجیل دوهزار کیلومتر برد دارد
ـ دوهزار کیلومتر که خوب است، دو میلیون کیلومتر هم که برد داشته باشد،هیچ غلطی نمی توانید بکنید:رژیم منحوس تان بزودی رفتنی است!
"تابناک" پاسداررضایی:آزمایش نسل جدید موشک زمین به زمین در ایران
ـ نه تنها این آزمایشات مسخره،بلکه هیچ معجزه ای نیز نخواهد توانست نسل کثیف شما دایناسورهای خمینی صفت و انگلیسی تبار را از انقراض حتمی و قریب الوقوع نجات بخشد!
شیخک شیاد،فراماسون محمد خاتمی جلاد: تغییرات اساسی در بنیاد باران
ـ برای خیانت های بزرگتر به ایرانی و ایران!
پاسدار احمدی نژاد: ماموریت داریم کشورمان را بسازیم
ـ لابد منظورت کشور انگلستان است،وگرنه ایران را که به دستور اربابان تان به ویرانه بدل ساخته اید!
محسن آرمین،از سرکردگان باند موسوم به اصلاح طلب: خاتمی،بهترین گزینه در شرایط کنونی
ـ بهترین گزینه، یا بهترین گوزینه،و یا بهترین بوزینه؟!
سایت تابناک پاسدار رضایی: مجلس[آخوندی] عصاره ی فضایل ملت است
ـ عصاره ی فضایل ملت نه،بلکه عصاره ی فضولات ملتی که چشم دیدن شما تبهکاران را ندارد و با تمام توان در راه براندازی تان می رزمد!
مطبوعات آخوندی: آخوند سیدجواد مدرسی مرد
ـ و پس از سقط شدن یکراست در شب نشینی جهنم حضور یافت.گفته می شود که همه ی خمینی صفتانی که تاکنون بدرک واصل شده اند،در هنگام ورود آخوند مدرسی به جهنم بصف شده و یکصدا شعار می دادند:صل علی محمد،یار امام خوش آمد!
کوسه ی رفسنجان: برخورد با احزاب و مطبوعات سم مهلک است
ـ کوسه ی رسماجانی فراموش کرد تصریح نماید که منظورش احزاب و مطبوعات حکومتی و پیرامون حکومت از قماش دارالتجاره ی نهضت آزادی بسرکردگی آبراهام یزدی است!
هنرپیشه ی توده ای،گلشیفته ی فراهانی:ایران بهترین جا برای زندگی
ـ لابد بویژه در آغوش گرم و نرم آخوندهای جنایتکاری که در تمامی این سال های سیاه برای مردم ایران و هنرمندان راستین و آزاده ی میهنمان، مزدوران توده ای از قماش تو و پدرت را حلواحلوا کرده اند!
سایت ساواماساخته ی" پیک نت"،به گردانندگی علیرضا خدایی مزدور: لولوی میرحسین موسوی برای ترساندن رهبر و موتلفه
ـ و عروسک بزک شده ی خاتمی جنایتکار برای فریب دگرباره ی مردم ایران!
سایت ساواماساخته ی "راه توده" به گردانندگی علیرضا خدایی: حرف رسمی نیروی چپ و دمکرات چه باید باشد؟
ـ بزعم مزدور پلید و زهواردررفته ای مانند تو و همپالگی های توده ای ات در درون و برونمرز،تنها و تنها پشتیبانی از رژیم جهل و جنایت آخوندی!در غیر اینصورت می شود چپ روی!
ـ پاسدار احمدی نژاد: موشک جدید ایرانی در راه است
ـ اولا،این موشک و دیگر موشک ها ی روسی و کره ای و چینی بهمان اندازه ایرانی است که تو و سیدعلی گدا وافوری و خمینی خون آشام و خاتمی و رفسنجانی و دیگر سران رژیم انگلیسی تان ایرانی تشریف دارید!
دوما،موشک های آمریکایی هم برای گوشمالی دادن تو و دیگر سران رژیم آخوندی در راهند!
پاسدار احمدی نژاد،به بهانه ی روز ۱۶ آذر: یک روز حتما به دانشگاه خواهم رفت
ـ در همه جای دنیا اول به دانشگاه می روند،بعد رییس جمهور می شوند.در ایران اشغال شده اما ، با کمک امدادهای غیبی از لژهای فراماسونری در لندن،اول رییس جمهور می شوند،بعد به دانشگاه می روند!


______________________________________

هیچ نظری موجود نیست: