۱۳۸۷ اسفند ۱۰, شنبه


شهر فرنگ!


احمدی نژاد خطاب به خاتمی:
ملیجک رهبرم و جانی ام
شاگرد مدرسه ی حقانی ام!

خاتمی خطاب به احمدی نژاد:
بمن می گن فراماسون خاتمی
از حقه هام حیران شده عالمی!



تیر خلاص می زنم و جانی ام
تشنه بخون هرچه ایرانی ام!



شیخک شیاد و جلاد، خاتمی، خطاب به علی گدا وافوری:
شما فقط مشخص بفرمایید که در دوره ی بعدی ریاست جمهوری برای حفظ نظام اهریمنی مون چه تعداد ایرانی رو باید سربه نیست کنم؟با قی اش با این بنده ی حقیر!



روح اهریمن!


زهرخند اهریمن!


خاتمی:می خوام چهار سال دیگه هم مردم ایران رو سرکار بذارم!


خاتمی جلاد در حال جردادن گلوی خود برای رژیم دست نشانده ی جمهوری اسلامی!


اکبر کوسه: نه،بیرون نکشید!بذارید همون تو بمونه!
این یک گیرنده ی خیلی پیشرفته است که ارتباط شبانه روزی من رو با لندن تامین می کنه!


"چنگال قاتل "
و یا
"دراکولا وارد می شود!"



یک کوسه،یک بوزینه
دوهمدست دیرینه!



اینترپل فضایی در تعقیب ماهواره ی جاسوسی ـ تروریستی موسوم به "امید"!


می خوایم بریم مهمونی
مهمونی اعیونی
داریم می ریم مرغ و فسنجون بخوریم
قیمه بادنجون بخوریم
چاق بشیم
چله بشیم
بعدش بریم شعار بدیم:
وای اگر خامنه ای یونجه نشانم دهد
ارتش دنیا نتواند که تکانم دهد!



یاسر عرفات خطاب به خمینی خون آشام : یا قائد اعظم!یا ایهاالشیطان!
لا نسیان!لانسیان!یاسرعرفات و شرکا هم مثل تو ضد ایرانی و ایران!



اینقدر عجله نکن،مملی!
اول بذار عقب و جلوت رو اندازه بگیرم،بعد شلوارتو بکش پایین!


پاسدار سبزعلی رضایی:این اکبر کوسه الان این دیس رو با تمام محتویاتش می بلعه و برای من چیزی باقی نمی ذاره!

استحاله ی معجزه آسای!!! دوتن از سران جنایتکار رژیم آخوندی پس از دیدار و مذاکره با هیئت هالیوودی در تهران!

روح خمینی خون آشام درحال تبرک دادن هنرپیشه ی هالیوودی پس از سفر به تهران!


شیخک شیاد،خاتمی در باره ی فاطمه رجبی:
این جانور حتی دست زن عجوزه ی منو در سلیته بازی و پتیارگی از پشت بسته!


هیس!مردم رو بیدار نکنین!



آیت الله جک استراو:حسنی!اصلا نگران امنیت جمهوری اسلامی نباش،چون تو و همه ی سران رژیم دست نشانده تون زیر چتر امنیتی ما قرار دارید!



من در انتخابات ریاست جمهوری در نظام سوپر مردمی!!! جمهوری اسلامی شرکت خواهم کرد و مطمئنم که همه ی همنوعان من نیز در این انتخابات شرکت خواهند کرد!


تونی بلر: ما تعیین می کنیم که در رژیم دست نشانده ی ما در ایران کدوم آخوند معمم و یا مکلای خمینی صفت باید رییس جمهور بشه!

ساده می گیم،یک کلام:
ریدیم به کل " نظام "!

-----------------------------------------------------------------------------
سردار سپاهی،جاسوس حزب اللهی،علیرضا خدایی!






جانور رذیلی که عکسش را در بالا می بینید،مزدور شناخته شده ی وزارت اطلاعات رژیم آخوندی،علیرضا خدایی،گرداننده ی ورق پاره های اینترنتی ساواماساخته ی "پیک نت" و "راه توده" است.
علیرضا خدایی که در برلین لانه داشته و آشکارا از رژیم اشغالگر و دست نشانده ی جمهوری اسلامی پشتیبانی می کند،بنابر اعترافات صریح اش در ورق پاره ی ساواماساخته ی "راه توده"،همراه با عفریته ای بنام "لیلی سلیمی خیاط"، در شناسایی،لودادن،دستگیری و اعدام دسته جمعی نظامیان میهندوست و دلیر مرتبط با "قیام ملی ۱۸ تیر ۱۳۵۹" موسوم به "کودتای نوژه" نقش مستقیم داشته و با بیشرمی و وقاحت ویژه ی پرورش یافتگان حوزه های آخوندی و ملیجک های ذوب شده در ولایت،به این نقش خائنانه و ضدایرانی خود افتخار می کند!
وی که از جاسوسان سازمان جاسوسی شوروی پیشین بوده است، در نتیجه ی افشاگری های کوبنده ی ما اخیرا ناچارگشته است که بخشی از اطلاعات مربوط به فعالیت های ضدایرانی و جنایتبار خویش را،هرچند با تحریف ها و ادعاهای دروغین و جعلی که بمنظور اثباتشان لشگری از مردگان را بعنوان شاهد بکار می گیرد،بالا بیاورد.
من در آینده به این دروغ ها ی علیرضا خدایی،یعنی مزدور بی آبرویی که اخیرا حتی رهبران حزب توده،یعنی حزبی که او سالیان متمادی از سرانش بوده است،رسما او و ورق پاره های اینترنتی اش را به وابستگی به وزارت اطلاعات رژیم جنایتکار آخوندی متهم ساخته اند،خواهم پرداخت.
این امر بویژه از آنروی اهمیت دارد که علیرضا خدایی،این قاتل بسیاری از ایرانیان میهن دوست،و این مزدور پلید وزارت اطلاعات رژیم آخوندی، با شبکه ی گسترده ای از جاسوسان رژیم در درون و برونمرز در ارتباط می باشد.
علیرضا خدایی از جمله با محمدعلی عمویی،از سران پیشین حزب خائن توده،که اینک در ایران بسر می برد و از مداحان فرومایه و رذیل خاتمی شیاد و باند تبهکارش بشمار می رود،در ارتباط تنگاتنگ می باشد و درهماهنگی مستقیم با وی و وزارت اطلاعات رژیم آخوندی، سیاست خائنانه و ضدایرانی پشتیبانی از این باند عوامفریب را در راستای دفاع از ادامه ی فرمانروایی رژیم خونریز جمهوری اسلامی به پیش می برد.


و اینک معرفی علیرضا خدایی،بزبان شعری طنزگونه:

من علی خدایی ام
میوه ی ولایی ام
در طویله ی "امام"
گرگ دم طلایی ام.
همچو جدوآبادم
آخوند مادرزادم
از صفا و مهر بدور
دزد و رذل و شیادم.
پیشه ام تجارته
شعارم رذالته
چیزی که نمی شناسم
راستی و صداقته.
استاد جاسوسی ام
خبره در دیوثی ام
عامل بیگانگان
سمبل سالوسی ام.
گرگم و لباس میش
کرده ام برتن خویش
شورت حضرت امام
می ذارم بجای ریش.
من علی دون ژوان ام
گَرگرفته بدنم
بس که اربابای من
سیخ زدن به این تنم.
جیره خوار انگلیس
نوکر ولایتم
ولی فقیه من
می کنه هدایتم. .
پستون مادرمو
پاچه ی خواهرمو
گازگرفتم تا یه روز
تور زدم همسرمو.
در دروغگویی تکم
زشت خو مثل ککم
گرچه در بستر شیخ
خوشگل و بانمکم.
"پیک" روزونه دارم
تو برلین لونه دارم
جنسم از خوکه ولیFett
ژست شاهونه دارم.
بی خدا و بی دینم
بد که نه،بدترینم
کار من مزدوریه
چه کنم؟من همینم!

علی اکبر رشیدی

----------------------------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: