۱۳۸۷ اسفند ۲۶, دوشنبه



وقتی که پشم ها و پالان ها عوض می شوند!




طرح از:علی اکبر رشیدی




در ماه های پایانی پیش از برگزاری نمایش انتخابات ریاست جمهوری در رژیم اشغالگر و دست نشانده ی آخوندی،از یکسو بردامنه و شدت و حدت سگ دعواهای درونی باندهای حکومتی افزوده شده،و از سویی دیگر،رقابت ها و سگ دعواهای درون باندی نیز ابعادی نوین پیدا می کند که همگی نشان از یک واقعیت دارد و آن همانا به بن بست رسیدن رژیم خونریز و ضدایرانی جمهوری اسلامی و آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت گرداننده ی آن است.

به میدان آمدن دژخیم میرحسین موسوی،سوگلی جنایتکار خمینی خون آشام،و کناره گیری احتمالی شیخک شیاد و جلاد،محمد خاتمی،بسود میرحسین موسوی،همدست و همپالگی دیرینه ی وی را نیز دقیقا از این زاویه می توان و باید مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

صرفنظر از اینکه کناره گیری فراماسون خاتمی بسود فراماسون میرحسین موسوی، داوطلبانه،و یا تنها بفرمان استادان اعظم آنان در لژهای فراماسونری، و در چارچوب حفظ رژیم آخوندی دست نشانده ی انگلیس در میهن ما انجام گیرد(و چه بسا دیگر انجام گرفته باشد!)،یک نکته قطعی است،و آن اینکه،این کناره گیری ها و تغییر و تحولات در رژیم آخوندی و در صفوف باندهای تبهکار حکومتی،در واقعیت مسلم و شناخته شده ی ضدمردمی بودن،ضدایرانی بودن،و واپسگرابودن ماهیت رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی اندک تغییری نیز ایجاد نمی کند!

از نگاه مردم ستمدیده ی ایران که سی سال آزگار است که شلاق و تازیانه ی خونین رژیم ضدبشری و آدمخوار آخوندی را بر پشت و گرده ی خویش احساس می کنند و با سرشت اهریمنی سران ریز و درشت این رژیم،اعم از گردانندگان باند موسوم به "اصولگرا" و گردانندگان باند موسوم به "اصلاح طلب" آشنایی کامل دارند،کناره گیری آخوند خاتمی بسود آخوند مکلا،میر حسین موسوی،و جانشینی احتمالی میرحسین موسوی جنایتکار بجای پاسدار تیرخلاص زن و هزارتیر،احمدی نژاد،و اصولا جانشین گشتن هر جانور دیگر از رسته ی جانوران درنده ی گردآمده در موزه ی وحوش جمهوری اسلامی بجای احمدی نژاد آدمخوار،تنها و تنها یک معنا دارد و آن همانا عوض شدن پشم و پالان در صفوف خران و دیگر جانوران حکومتی است!

بطور خلاصه،پیشاپیش وبی هیچ تردیدی می توان گفت که با کناره گیری آخوند خاتمی بسود آخوند مکلا،میر حسین موسوی،و رییس جمهور شدن او در باغ وحش ورشکسته و آفت زده ی جمهوری اسلامی، در بر همان پاشنه ی اهریمنی و انگلیس ساخته ای خواهد چرخید که در زمستان سیاه سال ۱۳۵۷ راه را برای ورود خمینی خون آشام و برپایی رژیم دست نشانده ی آخوندی در جریان فاجعه ی شوم و ضدملی موسوم به "انقلاب شکوهمند بهمن" هموار ساخت!در یک کلام،خر همان خر خواهد ماند،فقط پالان عوض خواهد شد!

این در حالی است که مردم ایران هزاران بار گفته اند و باز هم می گویند که از رژیم اهریمنی و اشغالگر جمهوری اسلامی و تمامی باندهای حکومتی و جانوران و وحوش گردآمده در آن،ازپیرکفتار علی گدا وافوری، روباه مکار محمد خاتمی و کوسه ی خونخوارهاشمی رسما جانی گرفته تا دایناسور بدکار مصباح یزدی، گربه نره ی بیعار حسینعلی منتطری،جانور زشت رو و زشت خو و بیمار علی اکبر ولایتی، و دژخیمان فرومایه و غدار:احمدی نژاد و میرحسین موسوی و محسن رضایی و قالیباف،نفرت داشته و می خواهند که سربتن هیچیک از این تبهکاران فراماسون و خمینی صفت که همگی همچون امام گوربگورشده ی خویش همواره جیره خوار انگلیس بوده و سردرآخور بیگانگان داشته اند، نباشد!

آنچه مردم ایران می خواهند،نه عوض شدن پشم و پالان جانوران ریز و درشت حکومتی،بلکه برچیده شدن بساط اهریمنی و نکبت بار رژیم دست نشانده و جهل و جنون آخوندی در تمامیت آن، و برپایی حکومتی خردگرا،مردمی و ایرانی در سرزمین بزرگ ما ایران است،که این مهم نیز،نه از راه شرکت کردن در نمایش انتخابات ریاست جمهوری در رژیم آخوندی و دل بستن به عرعرها و زوزه های خران و گرگ های خمینی صفت در قالب وعده های عوامفریبانه ی انتخاباتی،بلکه تنها و تنها از راه تشدید مبارزه ی همه سویه برای سرنگونی تمامیت رژیم انگلیسی آخوندی،آنهم با بکارگیری همه ی ابزارها،شیوه ها، امکانات و گزینه ها ی میهنی،ممکن و میسر است.


------------------------------------------------------------


پیام شهبانو فرح پهلوی بمناسبت نوروز ۱۳۸۸




هم میهنان عزیزم،
نوروز و بهار ما را به یادگارهای نیاکان نیک اندیش مان پیوند می دهد و فروغ روشنائی امید،صلح و آشتی را در ما شعله ور میسازد.

این سنت دیرپای تاریخی بسان ریشه مشترکی،همیشه،هستی و هویت تاریخی اقوام ایرانی را پاینده نگهداشته است...... وبه راستی،اگر این« چهارشنبه سوری» ها، « نوروز» ها ودیگر جشن ها نبودند،تاریخ پر تلاطم ایران،چه تیره و تاریک و غم انگیز می بود.

در سال های غربت و دوری،همواره،به زنان،مردان وجوانان آزادیخواهی فکر کرده ام که« در وطن خویش غریب »اند و برای بدست آوردن کمترین حقوق انسانی و اجتماعی خویش،بیشترین ستم ها و سرکوب های رژیم حاکم را تحمل کرده و میکنند.

نوروز همیشه پیروز را در شرایطی جشن می گیریم که افق های روشنی از تحولات مهم،دل های ما را روشن و پر فروغ می سازند،افق های روشنی که سرانجام،پایان «شب تاریک وطن»، وآغاز ایرانی آزاد وآباد وسرفراز را بدنبال خواهد داشت.

با چنین امید وآرزوئی،فرارسیدن نوروز همیشه پیروز را به همه هم میهنان عزیزم،شادباش می گویم و دیدار دوباره شما و آن « کهن دیار» عزیز را در دل،زنده و پاینده نگه میدارم.

خداوند نگهدار ایران باد
فرح پهلوی
----------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: