۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه


سران رژیم دست نشانده ی آخوندی مردم ایران را دست نشانده می نامند!!!




سران رژیم دست نشانده و کاملا وابسته ای که در زمستان سیاه ۵۷، تنها و تنها بر بستر فریب ایرانیان و با کمک مستقیم قدرت های بیگانه بقدرت رسید و تا به امروز نیز با کمک مستشاران روسی و چینی و آدمکشان حرفه ای وابسته به حزب الله و حماس و جهاد اسلامی بر سرزمین مادری ما فرمان می راند،اینک با گستاخی برون از حد ادعا می کنند که خیزش ملی مردم ایران علیه رژیم آخوندی توسط قدرت های خارجی رهبری می شود!زهی وقاحت و بیشرمی!

به این دغلکاران جنایت پیشه باید گفت:

هم ما ایرانیان می دانیم،و هم شما دشمنان سوگندخورده ی ایران و ایرانی بخوبی می دانید که ادعاهای شرم آورتان در زمینه ی رهبری شدن خیزش ملی مردم ایران از سوی قدرت های بیگانه،دروغ و فریبی رسوا بیش نیست.

وانگهی!

صرفنظر از اینکه خیزش ملی کنونی ما ایرانیان علیه رژیم اشغالگرتان توسط قدرت های بیگانه رهبری می شود یا نه،نتیجه اش برای شما آدمخواران ضدایرانی، یکی است،و آن اینکه:

ما ایرانیان،شما و رژیم اشغالگر و خونریزتان را نمی خواهیم و اراده کرده ایم که در آینده ای بسیار نزدیک بساط اهریمنی شما و حکومت تان را از ایران زمین برچینیم.

اکنون تا می توانید،زوزه بکشید و تهدید کنید.هم ما می دانیم و هم شما، که برغم یاوه گویی ها و تهدیدات و عربده کشی های یکایک شما حرامزادگان جیره خوار بیگانه ، آفتاب عمرتان دیگر بر لب بام است و زین پس هیچ غلطی نمی توانید بکنید!

علی اکبر رشیدی


۷ تیرماه ۱۳۸۸

سالروز بدرک واصل شدن آخوند بهشتی و گله ای انبوه از گرگ های خمینی صفت همراه او!
--------------------------------------------------------------
خطر رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی جدی است ،فوری است، باقی است! 

کیانوش رشیدی


سی سال تمام داروسته های توده ای-اکثریتی، در چارچوب حمایت از رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، به ایرانیان گفتند:" خطر آمریکا جدی است، فوری است، باقی است!"

اما، مردم ایران همواره می دانستند خطر رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، جدی است!
مردم ایران میدانند، خطر رژیم جنایتکار و اشغالگر جمهوری اسلامی فوری و همچنان باقی است! 

کیانوش رشیدی

ششم تیرماه ۱۳۸۸

برگرفته از وبلاگ "کیانوش رشیدی"


http://www.kianooshrashidi.blogspot.com/
---------------------------------------------------


هیچ نظری موجود نیست: