۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه


رژیم بی آبرو،دیگه جسد می دزده!

پیکر بیجان شادروان علی حبیبی موسوی،خواهرزاده ی آقای میرحسین موسوی،از بیمارستانی در تهران ربوده شده است.

علی حبیبی موسوی دیروز یکشنبه،ششم دی ماه،در جلوی خانه اش،از سوی افراد ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفت و اندکی دیرتر، در نتیجه ی جراحات وارده،در بیمارستان جان باخت.


کاملا روشن است که گردانندگان رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،در انتقام از جنبش سبز، و با هدف شوم ایجاد وحشت در میان مردم دلیر و بپاخاسته ی ایران که دیروز یکصدا فریاد کوبنده ی "مرگ بر دیکتاتور" و "مرگ بر خامنه ای" سردادند،"سربازان گمنام" و آدمکشان حرفه ای وزارت اطلاعات را برای ترور ناجوانمردانه ی خواهرزاده ی آقای میرحسین موسوی اعزام داشتند.


نیز ناگفته پیداست که این ترور بعنوان هشداری از سوی سران و مزدوران جنایت پیشه ی رژیم آخوندی به آقای میرحسین موسوی و دیگر رهبران جنبش سبز در درونمرز انجام شده است.


گردانندگان رژیم دست نشانده ی جمهوری اسلامی اما تنها به این عمل تبهکارانه بسنده ننموده و اینک دراقدامی آشکارا راهزنانه، حقیرانه و زبونانه، پیکر بیجان شادروان علی حبیبی موسوی را از بیمارستان ربوده و به مکانی نامعلوم انتقال داده اند.


براستی چه دلیل و سندی گویاتر از این پیکررُبایی ِ فقاهتی برای اثبات درماندگی مطلق ولی وقیح و شرکا و قریب الوقوع بودن زمان سرنگونی رژیم بی آبرو، پوشالی و روبزوالی که گردانندگان و مزدوران فرومایه و آدمخوارش حتی از پیکرهای بی جان ایرانیان نیز اینگونه درهراسند؟!


علی اکبر رشیدی


هفتم دی ماه ۱۳۸۸ خورشیدی

-------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: