۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه


دروغپردازی و دشمنی با پادشاه فقید ایران تا کی؟!

بیش از سه دهه از زمان پیروزی فاجعه ی ضدملیِ ِ موسوم به "انقلاب شکوهمند بهمن" و بقدرت رسیدن خمینی جنایتکار و باند انگلیسی و آدمخوارش می گذرد.
بیش از سه دهه از فریب بزرگ و تاریخی مردم ایران بدست گردانندگان دولت های استعماری و جیره خواران آشکار و پنهان شان در درون و برون از مرزهای میهن مان می گذرد.
این فریب بزرگ و تاریخی تنها و تنها بر بستر ناآگاهی بسیاری از ما ایرانیان که شوربختانه در آن هنگام به دروغ های شرم آور بلندگوهای استعماری و جیره خواران رنگارنگ شان علیه پادشاه فقید و میهن دوست ایران،شاهنشاه آریامهر،و نظام پادشاهی ،باور نمودیم،متحقق گشت.
بیش از سه دهه از زمان گام نهادن ایران در بیراهه ی انگلیس ساخته ی موسوم به "انقلاب شکوهمند بهمن" می گذرد.
بیش از سه دهه از زمان قرارگرفتن گلوی ایران و ایرانی در زیر ساطور خون چکان رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی می گذرد.
هرچند جنایات آشکار و بیشمار گردانندگان و مزدوران رژیم اشغالگر و دست نشانده ی جمهوری اسلامی علیه ایران و ایرانی،در این سه دهه ی خونبار و سیاه، چشمان ناباور و حیرت زده ی قریب به اتفاق ایرانیان را بر بسیاری از حقایق گشوده و اصولا جایی برای توجیه و دفاع از فاجعه ی ضدملی موسوم به "انقلاب شکوهمند بهمن" باقی نگذاشته است،اما هنوز که هنوز است، شاهد آنیم که شماری از سیاست بازان و سیاست پیشگان و گمراهان و فریب خوردگان همچنان بر دشمنی شگفت انگیز خویش با پادشاه فقید ایران،شاهنشاه آریامهر،و رژیم و نظامی که او اداره اش می نمود،پای فشرده و با تکرار دروغ های شرم آور،تکراری و رنگ و رو رفته ی تاریخی ،که یک نمونه ی آن،همانا همسان خواندن پادشاه فقید و میهن دوست ایران،شاهنشاه آریامهر با اهریمن مسلم تاریخ میهن مان،خمینی انگلیسی و خون آشام است، خاک به چشم حقیقت می پاشند،به دشمنی،چنددستگی و اختلاف در میان ایرانیان مخالف رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی دامن می زنند، و از اینراه،خواسته و یا ناخواسته، بر عمر ننگین رژیم خونریز و جنایت پیشه ی اسلامی می افزایند.
با گذشت سه دهه از زمان بقدرت رسیدن باند راهزن و انگلیسی خمینی خون آشام و روشن شدن بسیاری از حقایق مربوط به تاریخ
معاصر میهن مان،که یک نمونه ی "کوچک" آن،همانا افشا شدن دروغ ننگین و شرم آور دایر بر باصطلاح به آتش کشیده شدن سینما رکس آبادان و مسجد کرمان به دست ساواک بود!!!،اینک دیگر با باور و اطمینان ژرف می توان گفت که ادامه ی دشمنی با پادشاه فقید و میهن دوست ایران و رژیم و نظامی که او با سربلندی و افتخار هدایتش را برعهده داشت،و نیز همسان خواندن پادشاه فقید و میهن دوست ایران،شاهنشاه آریامهر با خمینی خون آشام و دارودسته ی تبهکارش،در بهترین و خوش بینانه ترین حالت،نشان از نابخردی ژرف و کوته بینی حیرت انگیز کسانی دارد که دارای چنین دیدگاه های ضدملی و واپسگرایانه ای می باشند.

براستی دروغپردازی،لجبازی و دشمنی با حقیقت تا کی؟!
براستی دشمنی با پادشاه فقید ایران و نظام پیشرفته و سکولاری که او در دورانی بس پرآشوب و دشوار ،هدایتش را با سربلندی و افتخار برعهده داشت و در این راه با فروتنی و شهامتی ستودنی و نمونه وار حتی جانش را فدا نمود،تا کی؟!
براستی دشمنی،اختلاف و چنددستگی در میان ایرانیان مخالف رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی تا کی؟!

علی اکبر رشیدی
سوم دی ماه ۱۳۸۸ خورشیدی

--------------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: