۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه


هفدهم دی ماه امسال را به روز برداشتن حجاب ننگین اجباری بدل سازیم !

در شرایطی که جنبش سبز،بمثابه ی ادامه ی منطقی مقاومت سی ساله ی مردم دلیر ایران در برابر رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،پایه های این رژیم اهریمنی،واپسگرا،و زن ستیز را آشکارا بلرزه در آورده و در نتیجه،ترس مردم از روش های سرکوبگرانه ی گردانندگان رژیم بگونه ای چشمگیر فروریخته است،هفدهم دی ماه امسال،سالروز تاریخی "کشف حجاب "،بهترین و مناسبترین فرصت برای نه گفتن به حجاب ننگین اجباری و بدورانداختن آنست!
به باور من،چنانچه دختران و بانوان دلیر میهن مان در هفدهم دی ماه،و اصولا در این روزها،که جنبش نوین آزادیخواهی مردم ایران با ثبات و سربلندی به پیش می رود،در حرکتی سازمان یافته،هماهنگ شده و همگانی،به حجاب ننگین اجباری نه گفته و در جریان تظاهرات و راه پیمایی های اعتراضی خویش حجاب از سر بردارند،مزدوران رژیم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

در شرایطی که مردم ایران،و از جمله دختران و بانوان ایرانی بی هیچ هراسی از وحشیگری های بیشمار آدمکشان تحت امر ولی وقیح،شعارهایی همچون " مرگ بر دیکتاتور!" و "مرگ بر خامنه ای" را سر می دهند،براستی چرا باید از برداشتن حجاب ننگین اجباری هراسی بدل راه داد؟

احزاب و سازمان های اپوزیسیون رژیم در درون و برون از مرز می توانند نقشی فعال و موثر در این زمینه ایفا کنند.

از رهبران جنبش سبز در داخل کشور هم انتظار می رود که در این زمینه دِین ِتاریخی خود را به ایرانیان،و در وهله ی نخست، به زنان میهن مان،ایفا نمایند.

برای نمونه،آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی می توانند با اعلام صریح این نکته که با حجاب اجباری مخالفند،گامی جدی در این راه بردارند.
پس از سه دهه فرمانروایی رژیم توحش و سنگسار و سرکوب و جنایت و دروغ و تبعیض و حجاب ننگین و اجباری اسلامی،دیگر هنگام آن فرارسیده که بخش سنتی ـ مذهبی مخالف با دار و دسته ی جنایتکار ولی فقیه نیز
که در عمل،همچنان از حجاب ننگین اجباری دفاع نموده و یا در بهترین حالت در باره ی آن سکوت پیشه می کند،خودش را با مردم و جنبش سبز ابران همراه سازد و بدنبال مردم ایران براه بیفتد،نه اینکه مردم ایران،و بطریق اولی،روشنفکران و زنان و دختران ایران بدنبال آنان حرکت کنند و همچنان شعارهای کذایی آنان را ،از جمله در زمینه ی لزوم پایبندی زنان و دختران ایرانی به حجاب اسلامی، تکرار نمایند.
من بر این باورم که از آنجا که زنان میهن مان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و اکثریت قریب باتفاق آنان مخالف حجاب،و یا دست کم حجاب اجباری،می باشند،و نیز از آنجا که جنبش سبز مردم ایران در حال تعرض و پیشروی بوده و رژیم اشغالگر اسلامی برغم تهدیدها و عربده کشی های گردانندگانش، در موضع درماندگی و ضعف مطلق قرار دارد،و همچنین با توجه به این نکته ی مهم که حجاب ننگین اجباری پاشنه ی آشیل رژیم ضدایرانی آخوندی است،برداشتن حجاب از سوی زنان و دختران میهن ما،در یک اقدام همگانی،یکپارچه و همزمان،از موفق ترین،و در عین حال،کم هزینه ترین راه های مبارزه برای بدست آوردن آزادی و براندازی این رژیم اهریمنی خواهد بود.
برای لحظه ای تصور کنید که زنان و دختران دلیر ایرانی در جریان یک تظاهرات میلیونی،چندصدهزار نفره و یا دست کم چند ده هزار نفره بر علیه رژیم آخوندی، در روز هفده دی،و یا هر روز دیگر،در اقدامی هماهنگ و یکپارچه،حجاب از سر بردارند.فکر می کنید که گردانندگان و مزدوران جنایتکار و سرکوبگر رژیم در برابر این اقدام متحد و یکپارچه که بی گمان ایران و جهان را خواهد لرزاند،چه غلطی می توانند بکنند؟!

مگر گردانندگان و مزدوران جنایتکار رژیم آخوندی در واکنش به شعارهایی همچون "مرگ بر خامنه ای!" مردم چه غلطی توانستند
بکنند؟!مگر نزدند،نکشتند و به زندان نینداختند؟نتیجه اش چه شد؟نتیجه اش آن شد که مردم بپاخاسته ی ما همچنان در خیابان ها هستند و جنبش سبز هر روز نیرومندتر از روز پیش،بسوی قله های بلند پیروزی حرکت می کند!

از یاد نبریم:نترسیم،ما همه با هم هستیم!تمام جهان آزاد با ماست.تمام بشریت مترقی با ماست.آنکه باید بترسد و بلرزد،ما نیستیم،بلکه گردانندگان حقیر و فرومایه ی رژیم اشغالگر آخوندی و مزدوران آدمخوار این رژیم اند که در هراس از سرنگونی قریب الوقوع رژیم جهل و جنایت و جنون آخوندی،دیری ست قالب تهی کرده و دربدر به دنبال سوراخ موش می گردند!

این ها تنها شعارهایی توخالی نیست،بلکه عین واقعیت است.نیرو و توان خویش و جنبش سبز را دست کم نگیریم!

رژیم سرکوبگر و زن ستیزاسلامی با تبلیغات،تهدیدات و سرکوبگری های پیوسته ی خویش کوشیده است هرگونه مخالفت و مبارزه با حجاب ننگین و اسارتبار اجباری را به یک تابو تبدیل کند.

هرچند سران و مزدوران این رژیم ضدایرانی کاملا از این نکته آگاهند که اکثریت قریب به اتفاق زنان و دختران ایرانی با جاب اجباری مخالف بوده و در درازای سه دهه حاکمیت خونبار آدمخواران خمینی صفت بر میهن باستانی ما هیچ فرصتی را برای نشان دادن و اعلام این مخالفت و مقاومت در برابر اراده ی تحمیلی اشغالگران از دست نداده اند.

تابوی مخالفت با حجاب ننگین و اسارتبار اجباری را که با روح و جان و جایگاه انسانی زن ایرانی بیگانه است،باید قاطعانه درهم شکست.و تردیدی نداشته باشیم که در این راستا پیروزی از آنِ ما خواهد بود!

برخی می گویند:"در این مرحله از جنبش، مسئله ی اصلی مردم،و بطریق اولی،زنان و دختران میهن ما، مبارزه با حجاب اجباری نیست ،و در نتیجه نمی بایستی با مطرح نمودن شعارهایی دایر بر برداشتن حجاب اجباری،این جنبش را به انحراف کشاند!"

این استدلال،در بهترین حالت،استدلالی شگفت است!

می گویم شگفت،زیرا حجاب،آنهم از نوع تحمیلی آن،پاشنه ی آشیل رژیم واپسگرا،اشغالگر و زن ستیز جمهوری اسلامی است!

مبارزه برای برداشتن حجاب،بخش جدایی ناپذیر مبارزه برای بدست آوردن آزادی در میهن ماست،و به یکی از اساسی ترین نیازها و خواسته های جامعه ی امروزین ایران پاسخ می دهد.


می گویند:"مطرح نمودن شعارهایی در مبارزه با حجاب ننگین اجباری در این مرحله از جنبش بهانه بدست گردانندگان رژیم و مزدورانشان می دهد تا زنان و دختران میهن ما را مرتد اعلام نموده و سپس به قتل عام آنان بپردازند!"

این نیز،استدلالی بس شگفت است.

شگفت است،به این دلیل ساده که، گردانندگان و مزدوران آدمکش رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی ،با توجیه و یا بدون توجیه،و با بهانه و یا بدون بهانه هم، به هر جنایتی که بتوانند، دست زده و خواهند زد.اینها نزدیک به ۳۱ سال است که این جنایات را انجام می دهند،اما تاکنون نتوانسته اند هیچ غلطی بکنند و از این پس نیز نخواهند توانست هیچ غلطی بکنند!

جنبش سبز در حال تعرض و پیشروی است،و رژیم اشغالگر،روبزوال و منفور همگان در حال عقب نشینی!

براستی اگر زنان و دختران دلیر و آزاده ی ایرانی همین فردا حجاب اجباری را دور بیندازند،رژیم چه غلطی خواهد کرد؟!اکثریت قریب به اتفاق زنان و دختران ایرانی مخالف حجاب ننگین اسلامی اند و در این زمینه از پشتیبانی مردان آزاده ایرانی نیز برخوردارند!

از یاد نبریم که ما ملتی هستیم با دستکم هفت هزار سال تاریخ،تمدن و فرهنگ غنی!

این جانوران خمینی صفت و تازی صفت هستند که باید از ما و خشم ملی ما بترسند،و نه ما از آنها!

سران ضدایرانی این رژیم اهریمنی،پلید و زن ستیز، تا به امروز،تا آنجا که در توان داشته اند،مردم ایران،و از جمله زنان و دختران ایرانی را سرکوب کرده و در این راستا، هر آنچه را که در چنته داشته اند،رو کرده اند.

گردانندگان خون آشام این رژیم اما نمی توانند همه ی زنان و دختران ما را قتل عام کنند!هفت پشت آنان نیز نمی تواند چنین غلطی کند.اگر چنین امری ممکن وشدنی می بود،بیگمان اجداد وحشی و تازی این جنایتکاران، پیش از این هزاران بار موفق به انجام آن شده بودند.اما نه آنان توانستند غلطی کنند،و نه اینان خواهند توانست!

فراموش نکنیم که زنان و دختران ایرانی تا بهمن خونین ۵۷،یعنی تا پیش از بروی کارآمدن رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی ،در اساس چیزی بنام حجاب را برسمیت نمی شناختند و در ارتباط با پوششی که می بایستی برای خود برگزینند،از آزادی کامل برخوردار بودند.

فراموش نکنیم که حجاب ننگین اسلامی،هم در دوران استیلای اهریمنی تازیان بر ایران،و هم در دوران سیاه حاکمیت رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی،تنها و تنها بزور شمشیر و سرنیزه و شلاق و توسری و زندان و شکنجه و اعدام،به زنان و دختران آزاده ی میهن ما تحمیل گشت.

و فراموش نکنیم که امروزه نیز،برغم سه دهه فرمانروایی جنایتبار رژیم اشغالگر اسلامی بر میهن اهورایی ما،باز هم اکثریت قریب باتفاق زنان و دختران میهن ما به حجاب ننگین اجباری بدیده ی تحقیر و نفرت می نگرند و آنگاه و آنجا که خود را از نگاه ناپاک گرازهای حکومتی در امان می بینند،حجاب اسلامی را بدور انداخته و آزاد از هرگونه قید و بند اهریمنی و اسلامی،به جشن و پایکوبی می پردازند!
گردانندگان اهریمن خوی رژیم آخوندی و مزدوران آدمخوارشان هیچگاه نخواهند توانست همه ی زنان و دختران آزاده ی میهن ما را قتل عام کنند.


سراسیمگی و آشفتگی بی سابقه در صفوف مزدوران آدمخوار رژیم آخوندی در عین تبهکاری ها و وحشیگری های توصیف ناشدنی این جنایت پیشگان در روز عاشورا یکبار دیگر نشان داد که این جنایتکاران در برابر اراده ی همگانی و تزلزل ناپذیر زنان و مردان بپاخاسته ی ایرانی ،آشکارا ناتوانند و هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

مردم ایران با گوشمالی دادن جنایتکاران تحت امر ولی وقیح در روز عاشورا درس خوبی به آنان و اربابانشان دادند.

شیرزنان و دختران دلیر ایرانی در روز هفده دی،سالروز تاریخی "کشف حجاب"، با برداشتن حجاب ننگین اجباری،درس فراموش ناشدنی دیگری به گردانندگان و مزدوران آدمکش رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی خواهند داد و برگ زرین دیگری را بر دفتر مقاومت شکوهمند ایران و ایرانی در برابر اشغالگران خمینی صفت خواهند افزود!
در نبرد مقدس برای رهایی از حجاب ننگین اجباری،پیروزی تنها و تنها از آن ِ زنان و دختران شجاع و آزاده ی میهن جاودانه ی ما خواهد بود.در این باره کمترین تردیدی نداشته باشیم!

علی اکبر رشیدی

هفتم دی ماه ۱۳۸۸ خورشیدی

-----------------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: