۱۳۸۷ دی ۵, پنجشنبه

از دیگر اعترافات علیرضا خدایی

مزدور وزارت اطلاعات رژیم آخوندی

در ارتباط با مشارکت او و همپالگی هایش

در زمینه ی

لودادن،دستگیری و تیرباران نظامیان میهن دوست

مرتبط با کودتای نوژه!

علیرضا خدایی،مزدور شناخته شده و رسوای وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در مصاحبه با ورق پاره ی اینترنتی ساواماساخته ی "راه توده" که خود،گرداننده ی آن است،یکبار دیگر بر نقش خائنانه و ضدایرانی حزب توده،و بویژه نقش خویش،هوشنگ اسدی و کیانوری معدوم در زمینه ی لو دادن،دستگیری و تیرباران نظامیان آزاده و میهندوست مرتبط با کودتای نوژه تاکید نموده و از این اقدام خیانتبار و ضدایرانی به عنوان یکی از افتخارات حزب توده یاد می کند!
علیرضا خدایی،این مزدور پلید و گاو پیشانی سفید وزارت اطلاعات رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی که بر پایه ی بسیاری از شواهد ،نه تنها در لودادن ایرانیان مخالف رژیم جمهوری اسلامی،بلکه حتی در لودادن شماری از سران حزب توده،از جمله رحمان هاتفی(حیدر مهرگان) به وزارت اطلاعات رژیم ضدمردمی جمهوری اسلامی نقش مستقیم داشته است،یکی از خطرناکترین عوامل جاسازی شده ی وزارت اطلاعات رژیم تروریست پرور و خونریز آخوندی در برونمرز بوده و با شبکه ی گسترده ای از دیگرجاسوسان و سربازان گمنام امام زمان خمینی معدوم،از جمله هوشنگ اسدی و حسین علوی،از سران پیشین حزب خائن توده و سردبیر کنونی رادیو آخوندی موسوم به "رادیو زمانه" ارتباط تنگاتنگ دارد.
علیرضا خدایی در مصاحبه با ورق پاره ی اینترنتی ساواماساخته ی "راه توده" ضمن اعتراف آشکار به نقش خائنانه و ضدایرانی خود،هوشنگ اسدی،کیانوری معدوم و دیگر همپالگی های خویش در زمینه ی خنثی سازی کودتای نوژه و لودادن و دستگیری نظامیان دلیر و آزاده ی مرتبط با کودتای نوژه چنین می گوید:
" با آنکه بعدها پل‌های ارتباطی رهبری حزب با حاکمیت خیلی گسترده شد، اما این ارتباط، یعنی پل [هوشنگ]اسدی – خامنه‌ای حتی تا کودتای نوژه برقرار ماند. یعنی شب آغاز عملیات کودتا کیانوری با دسته‌های پولی که کودتاچی ها برای آغاز عملیات بین افراد خودشان و از جمله عوامل نفوذی حزب در میان کودتاچیان پخش کرده و در کیف کیانوری بود به همراه اسدی می‌ رود در خانه خامنه‌ای که آن زمان هنوز درخانه پدری‌اش در عین الدوله زندگی می‌ کرد (امیدوارم محل را اشتباه نکرده باشم). در می‌ زند و خامنه‌ای در لباس خانه در محوطه درونی خانه می‌آید به استقبال کیانوری و کیانوری پول‌ها را که افراد نفوذی حزب آن را پس از گرفتن از کودتاچی ها عینا به رابطین حزبی خودشان تحویل داده بودند از کیف دستی اش بیرون آورده و نشان خامنه‌ای می‌ دهد و می‌ گوید: «عملیات کودتا را شروع کردند، این هم پول‌هائی است که تقسیم کرده اند بین نفراتشان و افراد نفوذی ما در شبکه کودتا آن را دراختیار ما گذاشته اند، باز هم می‌ خواهید دست روی دست بگذارید؟»این عین جمله ایست که کیانوری درباره این ملاقات به جلسه 4 نفره ما گفت. این همان جلسه ایست که پرتوی هم در حاشیه کتاب شورشیان آرمانخواه و در باره کودتای نوژه به آن اشاره کرده است. فکر می‌ کنم صفحه 256 این کتاب باشد که نگاه می‌ کنم و بعدا برایتان صفحه دقیقش را خواهم گفت. کیانوری در همان جلسه گفت که تازه خامنه ای مسئله را جدی گرفت و در جا آماده شد که برود جماران. من این اواخر وقتی سخنرانی خامنه ای در سفر به گرمسار را خواندم که در آن خطاب به دانشجویان چپ دانشگاه ها گفته بود، «بزرگان شماها آمدند در تلویزیون و اعتراف کردند که اشتباه کرده اند...» از آن همه بی حیائی مات و مبهوت ماندم. لابد اشتباه کردیم که نگذاشتیم با بمباران جماران حمام خون در کشور راه بیفتد!آن بحث نفوذی که در ابتدای این گفتگو برایتان گفتم به این مصداق می‌ خورد. یعنی حزب آگاهانه افرادی را به درون کودتاچی‌ها فرستاد و گام به گام هم مسئله را دنبال کرد. این نفوذ است، نه افضلی ژنرال بیاید بگوید من سیاست حزب توده ایران را قبول دارم و می‌ خواهم با حزب در ارتباط باشم و بعد بگویند افضلی نفوذی حزب توده ایران در نیروی دریائی بود. یا خنده دار تر از آن بگویند توده ای ها در کیهان نفوذ کرده بودند. خنده دار است، به همان اندازه که تلاش برای نفوذ و خنثی سازی یک جنون آدم کشی بنام کودتای نوژه یک افتخار انقلابی. ما همان کاری را کردیم که در روز 28 مرداد برای انجام آن غفلت کردیم و تمام این سالها بعنوان ضعف ما در کودتای 28 مرداد از آن سخن می گویند. آنها که منتقد انفعال حزب در روز 28 مرداد هستند، چرا حالا ستایش کننده ما برای جلوگیری از یک کودتای جنون آمیز نیستند؟" ( علیرضا خدایی - راه توده،شماره ۱۷۹،هشتم ژوئن ۲۰۰۸)
ایرانیان آزاده و میهن دوست در برونمرز،بویژه خانواده ها و بازماندگان جانباختگان مرتبط با کودتای ملی نوژه، با استناد به اعترافات آشکار و صریح علیرضا خدایی،می توانند او،هوشنگ اسدی،لیلی سلیمی خیاط،حمید احمدی(ناخدا انور) و دیگر همپالگی هایش را به اتهام جنایت علیه بشریت و مشارکت در دستگیری،شکنجه و اعدام وحشیانه ی بیش از یکصد و سی تن از نظامیان مرتبط با کودتای ملی نوژه، در دادگاه های صالحه ی اروپا و آمریکا بپای میز محاکمه بکشانند!

هیچ نظری موجود نیست: