۱۳۸۷ دی ۹, دوشنبه




کلوخ انداز را پاسخ سنگ است!

تروریست های حماس،منادیان تباهی، وحشت و مرگ!

اسراییل در پاسخ به موشک پرانی های پیوسته ی دارودسته ی تروریست و آدمکش حماس که مورد پشتیبانی رژیم جنایتکار آخوندی قرار دارند،از روز شنبه مراکز امنیتی،نظامی و دیگر مراکز استراتژیک باند حماس در نوار غزه را بمباران نموده و شمار قابل توجهی از تروریست های وابسته به حماس را بهلاکت رسانده است.
سرکردگان حماس،و بیشتر از آنها،سران خون آشام رژیم دست نشانده و اشغالگر آخوندی که همانا پدرخوانده های دارودسته ی آدمکش و واپسگرای حماس می باشند،در واکنش به حملات ارتش اسراییل به غزه،که بیش و پیش از هرچیز با هدف پایان دادن به موشک پراکنی های حماس به مناطق اسراییلی انجام می گیرد،ژستی مظلومانه گرفته و از زمین و زمین و جامعه ی جهانی می خواهند که به نکوهش اقدام دولت اسراییل در این زمینه بپردازند!
سرکردگان حماس ،بمثابه ی دست نشاندگان و جیره خواران رژیم پلید و ضدایرانی آخوندی،و نیز بمثابه ی مشتی آدمکش حرفه ای که در درنده خویی و وحشی گری هیچ چیزی از سران رژیم آخوندی و سپاه پاسداران جنایتکار و دیگر ارگان های نظامی،انتظامی و امنیتی این رژیم ساخته و پرداخته ی انگلستان کم ندارند،همانند پدرخوانده های بی چشم وروی خود،یعنی آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت فرمانروا بر ایران،آشکارا هم خر را می خواهند و هم خرما را!
این سیه دلان ضدایرانی که در بسیاری از جنایات رژیم آخوندی بر علیه ایرانیان مخالف رژیم در برونمرز مشارکت مستقیم و فعال داشته و دستشان تا آرنج به خون ما ایرانیان رنگین است،و از قبل غارت دارایی های مردم ایران از سوی رژیم آخوندی ارتزاق می کنند،ضمن موشک پرانی بسوی شهروندان اسراییل،انتظار دارند که دولت اسراییل به آنان نگوید که بالای چشم شان ابروست!و تازه،از مردم ایران هم،که نزدیک به سه دهه است در اسارت رژیم آخوندی قرار دارند،انتظار دارند که در مقابل اسراییل از آنان پشتیبانی کنند!
بقول معروف،حضرات خیلی خوش چسند،تازه کنار پنجره هم می نشینند!
روشن است که اسراییلیان و فلسطینی ها باید مسائل فیمابین را خودشان میان خود حل کنند.
تا آنجا که به ما ایرانیان مربوط می شود،باید گفت:
اولا،کلوخ انداز را پاسخ سنگ است!کسی که خربزه می خورد،باید پای لرزش هم بنشیند!
جنایتکاران تروریست پاسدارصفت و خمینی صفت وابسته به حماس باید بدانند و شیرفهم شوند که هیچ دولتی را در جهان نمی توان یافت که در مقابل موشک پراکنی های پیوسته ی مشتی آدمکش حرفه ای به اراضی و خانه های مسکونی شهروندان خویش دست روی دست گذاشته و نقش یک نظاره گر بی تفاوت را بازی کند!
دولت اسراییل کلوخ اندازی های جنایتکاران حماس را با سنگ پاسخ داده است.از قدیم و ندیم گفته اند:چیزی که عوض داره،گله نداره!
دوما،برای ما ایرانیان که می خواهیم سر به تن رژیم آخوندی و گردانندگان و مزدوران و جیره خواران درون مرزی و برونمرزی آنان نباشد،یگانه مسئله و مبرمترین مسئله همانا مبارزه در راه آزادسازی ایران و ایرانی از اشغال سی ساله ی رژیم دست نشانده و ضدایرانی جمهوری اسلامی است و لاغیر!
و اتفاقا در این راستا هر نیرویی که در کنار رژیم خونریز جمهوری اسلامی و سران تبهکار و آدمخوار آن قرار گیرد و بنحوی از انحا به این رژیم اهریمنی یاری رساند و از آن پشتیبانی نماید،بطور خودکار و اتوماتیک بعنوان دشمن ما محسوب شده،و پرواضح است که نمی تواند از پشتیبانی ما ایرانیان برخوردار گردد!

محمود احمدی نژاد و خالد مشعل(سرکرده ی حماس):
دو آدمکش،دو تروریست،دو همدست!
پشتیبانان دار و دسته ی تروریست حماس،
پشتیبانان رژیم خونریز آخوندی هستند!

برخاسته از همین واقعیت و فرمولبندی ساده و روشن سیاسی بجرئت می توان گفت که تمامی افراد و دارودسته ها یی که ضمن جازدن خویش بعنوان اپوزیسیون رژیم آخوندی،به بهانه باصطلاح همدردی با مردم فلسطین،به پشتیبانی از باند تروریست و خمینی صفت حماس و یا حزب الله لبنان و ... می پردازند،بدون استثنا و بگونه ی مستقیم و یا غیر مستقیم سر در آخور رژیم آخوندی داشته و در پوشش اپوزیسیون رژیم جهل و جنایت آخوندی، اهداف گردانندگان دجال و جنایتکار این رژیم را از پیش می برند.
در همین رهگذر،توجه خوانندگان را به موضع گیری بی نیاز از تفسیر ورق پاره ی اینترنتی ساواماساخته ی "پیک نت" به گردانندگی علیرضا خدایی، گاو پیشانی سفید وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در برونمرز،در ارتباط با حمله ی ارتش اسراییل به مراکز نظامی و امنیتی دارودسته ی جنایتکار حماس در غزه جلب می کنم.
علیرضا خدایی که از سرشناس ترین مزدوران وزارت اطلاعات رژیم آخوندی بوده و توسط این وزارتخانه ی رسوا در برلین جاسازی شده،و در لودادن،دستگیری،شکنجه و اعدام دست کم ۱۳۰ تن از نظامیان مرتبط با قیام ملی ۱۸ تیر ۱۳۵۹(موسوم به "کودتای نوژه") نقش مستقیم داشته است و هم از اینرو می بایستی به اتهام ارتکاب به جنایت علیه بشریت،در ایران آزاد از رژیم آخوندی،و یا در دادگاه های صالحه ی اروپا و آمریکا بپای میز محاکمه کشانده شود،در ارتباط با حمله ی ارتش اسراییل به مراکز نظامی و امنیتی دارودسته ی جنایتکار حماس در غزه،در ورق پاره ی اینترنتی ساواماساخته ی "پیک نت" چنین می نویسد:
"می خواهند ایران را وارد جنگی منطقه ای کنند تا حمله به ایران توجیه شود


حمله اسرائیل به غزه


با هدف به میدان کشاندن سپاه



حمله هوائی و بی امان روز گذشته اسرائیل به منطقه غزه، پشته ای از کشته برجای گذاشته است و گمان نمی رود این تجاوز آشکار تا اینجا خاتمه یابد. تمام مقدمات این حمله از چند هفته پیش و بویژه در روزهای اخیر فراهم شده بود. از جمله در آخرین رایزنی وزیر خارجه اسرائیل با رهبران مصر در قاهره. اگر در جریان حمله به جنوب لبنان با کمی تاخیر همگان متوجه انگیزه اصلی این حمله شدند، در باره حمله به غزه از همان زمان که مقدمات آن فراهم می شد، معلوم بود هدف واقعی دور کردن جمهوری اسلامی در اطراف اسرائیل است. فلسطین دو نیمه شده و وحدت گسیخته ای که سیاست های دولت نهم نقش مهمی در این دو شقه شدن داشته است، اکنون، حتی در زیر بمباران اسرائیل نیز بصورت واحد نمی تواند در برابر اسرائیل بایستد. امید به رسیدن کمک های نظامی و غذائی جمهوری اسلامی اگر در زمان حمله اسرائیل به لبنان بی جا نبود، اکنون بکلی بی جاست. چنان که حتی می توان حدس زد از جمله اهداف حمله وحشیانه دیروز اسرائیل به غزه کشاندن چای مستقیم تر ایران در جنگ منطقه ایست. فرماندهان سپاه نیز در روزهای اخیر از این حمله با خبر بودند و یا آن را حدس زده بودند. "
( پیک نت،شماره ی ۱۰۶، نهم دیماه ۱۳۸۷)
ملاحظه می کنید که علیرضا خدایی چگونه برای سپاه پاسداران جنایتکار رژیم،برای رژیم پلید آخوندی و برای دارودسته ی جنایتکار حماس دل می سوزاند و چنان از "سپاه" می نویسد که گویی در باره ی برادران تنی اش سخن می گوید،که در واقع نیز چنین می باشد.
اینهمه در حالیست که کوس رسوایی علیرضا خدایی و مزدوری او برای وزارت اطلاعات رژیم آخوندی چنان بصدا درآمده که حتی سران کنونی حزب معلوم الحال توده که خود در زمینه ی همکاری و همدستی با خمینی خون آشام و رژیم آخوندی یدطولایی داشته و تا به امروز نیز از هر راه ممکن می کوشند تا این رژیم اشغالگر و واپسگرا را برسرپا نگاهدارند، در آخرین پلنومی که داشته اند،در ارتباط با وی و ورق پاره ی اینترنتی ساواماساخته ی "راه توده"اش قرار ویژه ای صادر کرده و بی آنکه مستقیما نامی از وی ببرند، از او بعنوان جاسوس و مزدور دیرینه ی وزارت اطلاعات نام برده اند.
در همینجا باید از سران حزب معلوم الحال توده خواست که اگر ریگی به کفش ندارند و تنها برای خالی نبودن عریضه و با انگیزه ی خارج ساختن خود از زیر ضربه ، به واقعیت مسلم و انکارناپذیر جاسوسی علیرضا خدایی اشاره نمی کنند،تمامی اطلاعات و اسنادی را که در ارتباط با علیرضا خدایی،این مزدور جنایت پیشه و هزارچهره ی وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در اختیار دارند،همراه با عکس وی در اختیار ایرانیان قرار دهند!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




چرا علیرضا خدایی و "راه توده "اش خفقان گرفته اند؟



بدنبال افشاگری هایی که اخیرا علیه علیرضا خدایی،این سرباز گمنام امام زمان خمینی نابکار و گوربگور شده انجام گرفته است،و بویژه بدلیل افشاگری هایی که در آن به نقش مستقیم و جنایتکارانه ی علیرضا خدایی،لیلی سلیمی خیاط(لیلی) و حمید احمدی(معروف به ناخدا انور) در شناسایی،لودادن،دستگیری،شکنجه و اعدام دست کم ۱۳۰ تن از نظامیان و غیرنظامیان دلیر و میهندوست مرتبط با قیام ملی ۱۸ تیر ۱۳۵۹(موسوم به "کودتای نوژه") اشاره شده و از ایرانیان،بویژه از خانواده ها و بازماندگاه این جانباختگان خواسته شده است که علیرضا خدایی و شرکایش را به اتهام ارتکاب به جنایت علیه بشریت در دادگاه های صالحه ی اروپا و آمریکا بپای میز محاکمه بکشانند،علیرضا خدایی بمعنای دقیق کلمه خفقان گرفته و با درج یک اطلاعیه،و در واقع "خفقان نامه" در ورق پاره ی "راه توده" به آگاهی خوانندگانش رسانیده است که این ورق پاره تا بست و سوم دیماه منتشر نخواهد شد!
متن این اطلاعیه،و در واقع خفقان نامه چنین است:
"مسئولین راه توده نیز نیازمند استراحت اند و در آستانه و پس از آستانه سال نو میلادی ظاهرا مناسب ترین فرصت برای این استراحت. به همین دلیل ما دو هفته در خدمت شما نخواهیم بود و راه توده شماره 208 روز دوشنبه 23 دی ماه منتشر می شود."
(راه توده،شماره ی ۲۰۷،دوم دیماه ۱۳۸۷)
علیرضا خدایی در حالی این خفقان نامه را برای توجیه گه گیجه گرفتن اش از انتشار و یا عدم انتشار "یادمانده"های ننگینش در ورق پاره ی ساواماساخته ی "راه توده" منتشر ساخته و در سنگر "نیاز به استراحت و تعطیلات"!! پناه گرفته است،که بدستور اربابانش در وزارت اطلاعات رژیم آخوندی هر روز ورق پاره ی اینترنتی ساواماساخته ی"پیک نت" را بروز می کند!
به سخن دیگر،چنانچه علت خفقان گرفتن ناگهانی ورق پاره ی ساواماساخته ی "راه توده" براستی نیاز مبرم این یابوی استثنایی وزارت اطلاعات رژیم آخوندی به استراحت می بود،آنگاه ورق پاره ی "پیک نت" نیزکه گرداننده اش،به گواهی همین ورق پاره ی ساواماساخته،کسی جز علیرضا خدایی نیست،نمی بایستی بروز می شد!



حساب بانکی



A.Khodai
DEUTSCHE BANK
Konto 4593745
BLZ 10070024
برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید
BIC: DEUTDEDBBER
IBAN. DE 31100700240459374500
برای تماس با پیک نت
ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:
infos@peiknet.com
بنابراین کاملا روشن است که یگانه علت حقیقی خفقان گرفتن علیرضا خدایی در ورق پاره ی ساواماساخته ی "راه توده" افشاگری هایی است که اخیرا،و از جمله بر پایه ی اعترافات این مزدور رژیم آخوندی در "یادمانده ها" ی واماندگی او در ورق پاره ی "راه توده" انجام شده است!
و بگذار علیرضا خدایی در این باره تردید نداشته باشد که ایرانیان آزاده و آگاه در برونمرز افشاگری های کوبنده ی خویش علیه او و همپالگی هایش را تا روزی که آنان کاملا خفقان نگیرند و یا دمشان را روی کولشان نگذاشته و به آغوش و بستر ننگین اربابان خویش در وزارت اطلاعات رژیم جنایتکار و خونریز جمهوری اسلامی پناه نبرند،ادامه خواهند داد و روزگار او و همپالگی هایش را چنان سیاه خواهند ساخت که این دریوزگان و مزدوران روزی صدهزاربار از اینکه بدنیا آمده اند،پشیمان گردند!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



در آستانه ی امسال



جمشید پیمان




سخت و سهمناکند لحظه هایمان
در عبور از سال های بی طلوع و بی غروب
بهمن هامان بی بهار گذشتند
و بهارمان؟
باغ های خزان زده ی هزاران خاطره اند .
و خاطره هامان ؟
پر از هجوم تبرهایند
بر مظلومیت باغ بی بهار .
این سال ها پراز بهانه های دلفریب اند
برای نهال های نومیدی
در سرزمین خزانی دلمان .
در لحظه لحظه های این همه سا ل
جهان سرشار از گرسنگی بود و استفراغ .
و این تکرار ماجرای کهنه ایست
گذشته بر مادرانمان ،
از دیر و دور تا امروز
جهان هماره یکسان میگذرد:
" بسیاری ازین دهلیز هراسناک عبور میکنند
با تازیانه ها، خنده ها ...
و دروغ .
و اندکی ، تنها ا ندکی ،
در این مغاک بی فرجام
شهاب میشوند، میسوزند ، می میرند... "
درین غربت بی درو پیکر، دلم میگیرد،
دلم تنگ میشود
برای سروها ،بنفشه ها، سوسن ها
برای سهراب ها، سیاوش ها ، تهم تن ها
دلم تنگ میشود
برای تجریش ، میگون ، ونک ...
و سوها نک .
برای بازارچه ی آب سردار
برای کوچه ی دلداگی های کودکیم ؛ دردار
دلم تنگ میشود
برای عبور آینه و شمعدان
از میان خاطره ی خوش روزهای حنا بندان
برای گذر باغ پسته بگ
و حاج خلیل*
با سروهایش که خم نشد ند
- به قول شاعر؛ رسمشان بود که ایستاده بمیرند-
دلم برای همه اینها تنگ می شود
و آن بسیار بسیار دوست داشتنی ها
که انباشته ی جاودانه ی جانم اند.
با این پیش درآمد
برآستانه ی امسا ل
پای می نهم
نه لرزنده، نه حسرت بار .
لحظه های این همه سال
برمن ، ما و میلیاردها بی آینده
سخت و سهمناک گذشتند
تا اندکی ، تنها اندکی،
جهان را سهم خویش بدانند
در تنهائی و انحصار .
من ، اما ،
در آغاز این دهلیز نایستاده ام
و نه در فرجامش
- دهلیز بی آغاز و بی فرجام -
من ، تنها، برگزید ه ام
ـ به اختیار یا به اجبار ـ
که تا به آخر شهابی باشم
در میانه ی این دهلیز
بی هیچ حسرتی بر آ ن همه سال.
در میانه ی این دهلیز
شهابی می مانم ،
در آستانه ی امسال :
می سوزم ، می میرم .



* زنده یادحاج خلیل رضائی مبارز راه آزادی و پدر رضائی های شهید
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



مچ گیری




سایت حکومتی تابناک: ـ عطارد و مشتري به ديدار ماه مي‌روند

ـ بدنبال دیدار چندی پیش زهره و مشتری از کره ماه که با هدف ریدن این دو سیاره به عکس بی بی سی نشان خمینی خون آشام انجام گرفته بود،اینک عطارد و مشتری برای ریدن به عکس خمینی به دیدار ماه می روند.
سیاره مشتری در توضیح دیدار دوباره اش ازکره ماه و ریدن به عکس خمینی گفت:من دیگر مشتری ثابت ماه شده ام،زیرا از ریدن به عکس خمینی خیلی خوشم آمده است!
ستاره شناسان می گویند که افزون بر سیارات نامبرده ،دیگرسیارات منظومه ی شمسی نیز برای ریدن به عکس خمینی گوربگورشده، دربرابر کره ماه صف کشیده اند!
اگر وضع بهمن منوال پیش رود،بزودی ترافیک فضایی بیسابقه ای در اطراف کره ماه ایجاد خواهد شد،بویژه که ممکن است اخبار این رویداد استثنایی و تماشایی به گوش سیارات دیگر کهکشان ها نیز برسد و آن ها نیز هوس دیدار از کره ماه و ریدن به عکس خمینی را بنمایند!
ضمنا گفته می شود کره ماه از اینکه سیاره زمین هم برای رفتن به مهمانی نزد کره ماه در صف ایستاده است،ابراز نگرانی جدی نموده و به کره زمین هشدار داده است که چنانچه قرار باشد این سیاره و شش میلیارد انسان و دهها میلیارد خزنده و چرنده و پرنده ی باشنده ی آن نیز بترتیب به عکس بی بی سی نشان خمینی خون آشام در کره ما برینند،این کره چنان سنگین خواهد شد که در نتیجه احتمال سقوطش بروی کره زمین اندک نخواهد بود!
گفته می شود آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت پس از شنیدن این خبر عجالتا عملیات سنتی حوزوی،یعنی زیرورو شدن در حجره ها و حوزه ها و دیگر مراکز فسق و فجور آخوندی را متوقف نموده و برای خواندن نماز وحشت بصف شده اند!


سایت حکومتی تابناک: ـ نظريه‌پرداز «جنگ تمدن‌ها» درگذشت

ـ ایرانیان با شنیدن این خبر اکنون در انتظار سقط شدن نظریه پرداز شیاد "گفتگوی تمدن ها"،یعنی شیخک جلاد،محمد خاتمی، و دیگر وحوش معمم و مکلای گرداننده ی رژیم اشغالگر آخوندی ثانیه شماری می کنند!

آخوند خاتمی: مهم نیست چه کسی بیاید!
ـ راست می گویی،زیرا همه ی شما آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت سر و ته یک کرباسید!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: