۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۳, چهارشنبه

شگرد تازه ی آخوندها
برای رونق بخشیدن به نمایش انتخابات ریاست جمهوری!

سرکردگان دغل پیشه و جنایتکار باند موسوم به اصلاح طلب در چارچوب توافق و هماهنگی با گردانندگان خونخوار باند موسوم به اقتدارگرا در رژیم دست نشانده و اشغالگر آخوندی،و نیز متحدان و مزدوران و همدستان و دم و دنبالچه های رنگارنگ آنان در صفوف اپوزیسیون در هراس از تحریم گسترده و سراسری نمایش رسوای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مردم ستمدیده و بجان آمده ی ایران اینبار به شگرد تازه ای دست یازیده و ایرانیان را از لولوی تمدید دوران ریاست جمهوری پاسدار تیرخلاص زن،محمود احمدی نژاد، در صورت شرکت نکردن شان در باصطلاح انتخابات ریاست جمهوری می ترسانند!
سرکردگان و سخنگویان باند تبهکار موسوم به اصلاح طلب،از سوگلی جنایتکار خمینی خون آشام،یعنی دژخیم میر حسین موسوی گرفته تا آخوند جنایتکار مهدی کروبی وتوطئه گر بدکار، بهزاد(بخوان بد زاد!) نبوی و دیگر جانوران دست پروده ی فراماسون خمینی، که بخوبی از این حقیقت آگاهی دارند که مردم بجان آمده ی ایران،بویژه جوانان و دانشجویان دیریست فریب سگ دعواهای میان باندهای حکومتی را نمی خورند و تمامی این راهزنان و دست نشاندگان انگلستان و دیگر قدرت های بیگانه را اشغالگر و سروته یک کرباس می دانند و در نتیجه از امامزاده ی انگلیسی نمایش انتخابات ریاست جمهوری انتظار هیچ معجزه ای را ندارند،مدام در اینباره به مردم ایران هشدار می دهند که گویا عدم شرکت آنان در این باصطلاح انتخابات و یا "بی تفاوتی" آنان نسبت به این نمایش رسوا منجر بدان خواهد شد که پاسدار احمدی نژاد یرای یک دوره ی چهارساله ی دیگر نیز به عنوان رییس جمهور انتصاب گردد!
و سپس بر پایه ی این استدلال محیلانه و مزورانه ی آخوندی از مردم ایران می خواهند که در نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم آخوندی فعالانه شرکت کنند و با ریختن آرای خود در جعبه های مارگیری موسوم به "صندوق های انتخاباتی" سرنوشت خود را بدست گیرند!
در یک کلام،گردانندگان پلید باند موسوم به اصلاح طلب که در کنار سرکردگان باند موسوم به اقتدارگرا در تمامی سیاه کاری ها و جنایات سی ساله ی رژیم جهل و جنون جمهوری اسلامی مشارکت داشته و دستان یکایکشان ـ تاکید می کنم:یکایکشان! ـ تا آرنج بخون بهترین فرزندان ایران زمین آغشته است،بدستور استادان اعظم خویش در لژهای فراماسونری، ظاهرا در مخالفت با باند رقیب،اما در حقیقت در هماهنگی و همراهی کامل و عملی با برادران و خواهران فراماسون خود از باند تبهکار موسوم به اقتدارگرا، ماموریت دارند که با بکارگیری شگرد آخوندی یادشده تنور نمایش انتخابات ریاست جمهوری را گرم نموده و از تحریم سراسری آن از سوی ایرانیان آگاه و آزاده جلوگیری نمایند! زهی خیال باطل!
مردم آگاه و دردمند ایران اما فریب این خیمه شب بازی های شناخته شده و رسوای انگلیسی ـ آخوندی را نخواهند خورد!
مردم ایران نیک می دانند که آنچه که گردانندگان باندهای رقیب آخوندی از آن با نام رمز "انتخابات ریاست جمهوری" نمام می برند،نمایش و نمایشنامه ای رسوا بیش نیست که سناریوی ضدایرانی آن،همچون سناریوی انقلاب کذایی و ضدایرانی بهمن،در انگلستان،و در لژهای فراماسونری نوشته شده و کارگردانان و بازیگران آن هدف و وظیفه ای جز غارت هرچه بیشتر و گسترده تر ایران و ایرانی برای خود نمی شناسند!
مردم ایران،و بویژه جوانان دلیر و آزاده ی ایرانی آنچه را که می خواهند و آرزو دارند،از دیرباز انتخاب کرده اند و آن نیز چیزی نیست جز آزادی و رهایی ایران زمین از اشغال خونبار رژیم دست نشانده و واپسگرای جمهوری اسلامی با تمامی باندهای حکومتی و متحدان و مزدوران و دم و دنبالچه های رنگارنگ و ریز و درشت آن در درون و برون از مرزهای میهن بخون تپیده ی ما!
مردم ایران،از زن و مرد و دختر و پسر و پیر و جوان،از سی سال پیش،و از نخستین روز پیروزی فاجعه ی ملی موسوم به "انقلاب شکوهمند بهمن" و بقدرت رسیدن خمینی گوربگورشده و آدمخواران دستیار و تحت فرمان وی،از بهشتی و رفسنجانی و منتظری و خامنه ای و مهدی بازرگان و ابراهیم یزدی و رجایی و باهنر و خلخالی و خاتمی و حبیب الله عسگراولادی گرفته تا چمران و سروش و مصباح یزدی و محمدی گیلانی و کروبی و میرحسین موسوی و موسوی تبریزی و موسوی خوئینی ها و محتشمی و محمد ریشهری و محسن رضایی و احمدی نژاد و رفیق دوست و ... انتخاب تاریخی و ملی خود را انجام دادند و آن نیز چیزی نبود جز انکار و نفی قاطع رژیم خونریز جمهوری اسلامی در تمامیت آن!
و اتفاقا سران رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی،اعم از گردانندگان باندهای موسوم به اقتدارگرا و اصلاح طلب،با آگاهی ازهمین انتخاب ملی و درست مردم ایران،یعنی نفی تام و تمام رژیم اهریمنی ـ انگلیسی آخوندی بود که همچون هر رژیم ضدمردمی و اشغالگر دیگری در درازای تاریخ،از همان آغاز بنا و پایه ی حکومت ضدایرانی خویش را بر بگیرو ببند و سرکوب و کشتار وحشیانه ی ایرانیان قرارداده و در این راه از هیچ جنایت و دنائتی فروگذار نکردند!
جای شگفتی هم نیست!
چه،این رسم و آیین اهریمنی همه ی رژیم ها و حکومت های اشغالگر و دست نشانده است که بزور سرنیزه و شمشیر و گلوله و توپ و تانک و زندان و شکنجه و اعدام و ارعاب و دروغ بر سرزمین های تحت اشغال خویش فرمان برانند!
آنچه اما موجب شگفتی است،بلاهت مزمن و تاریخی دشمنان ایران زمین است که هنوز نمی خواهند و یا نمی توانند این نکته را درک کنند که سرزمین کهن و ورجاوند ایران و مردمان کوشنده و آفریینده ی آن هرگز و در هیچ شرایطی به یوغ بندگی و بردگی برای بیگانگان گردن نمی نهند و فریبکاری ها و بیرحمی ها و بیدادگری ها ی اشغالگران بدکیش و اهریمن خو نیز هرگز قادر نخواهد بود که در عزم و اراده ی ملی انسان ایرانی در زمینه ی آزادزیستن و بیرون راندن اشغالگران از سرزمین مادری اندک خللی وارد نماید.
کوتاه سخن!
مردم ایران،در همان سه دهه ی پیش،و از همان نخستین روز بروی کار آمدن رژیم دست نشانده و اشغالگر آخوندی، ازمیان دو گزینه ی ایران آزاد یا ایران آخوندی،و نیز از میان دو گزینه ی زندگی یا مرگ،ایران آزاد و زندگی را انتخاب کردند و در این راه از همه ی هستی خویش مایه گذاشتند. برخاسته از این واقعیت تاریخی انکارناشدنی ،اینک نیز ایرانیان ،نه از راه شرکت نمودن در خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری،بلکه از راه تحریم سراسری این خیمه شب بازی، بر عزم و اراده ی ملی و انتخاب تاریخی خویش پای می فشارند.
ما ایرانیان عمیقا بر این باوریم که امروز آنان که می بایستی انتخاب کنند،نه ما،بلکه سران خونریز و جنایتکار رژیم آخوندی، اعم از گردانندگان باند موسوم به اقتدارگرا و گردانندگان باند موسوم به اصلاح طلب می باشند!
و همانا این جنایت پیشگان رذیل و ضدایرانی اند که اینک می بایستی از میان مرگ یا زندگی ،ادامه ی اشغال و سرکوبگری یا تسلیم شدن به رای مردم ایران و گم کردن گور خود از ایران و بازگشت به آغوش اربابان انگلیسی خویش، یکی را برگزیینند و انتخاب کنند.البته تا دیر نشده و هنوز فرصتی برایشان باقی ست...
علی اکبر رشیدی
-----------------------------------------------------

۱ نظر:

Unknown گفت...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست