۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۸, دوشنبه



پیشکش به خواهرم دلارا
عرو ج



طرح:علی اکبر رشیدی

___________________________________


ایرانیان،رژیم آخوندی و خواهر و مادر باراک اوباما!




باراک اوباما،رییس جمهور آمریکا که آشکارا می کوشد تا در دشمنی با مردم ایران و تبانی با آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت پا جای پای جیمی کارتر و بیل کلینتون بگذارد،در جریان بده و بستان های ضدایرانی و ننگینی که با گردانندگان رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی آغاز کرده است،مدام می کوشد این دروغ بزرگ را جا بیندازد که گویا رژیم جمهوری اسلامی و سران تبهکار آن که دشمنی دیرینه با ایران و ایرانی دارند،نماینده ی منافع ملی ایران بوده و این جنایتکاران و مردم ایران یک روح در دو کالبدند!


در همین راستا بود که باراک اوباما در پیام نوروزی اش برای سران رژیم آخوندی ـ که پیامی بس ننگین و سراپا تملق و چاپلوسی برای آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت بود ـ از شناسایی حق و جایگاه مشروع!!! رژیم آخوندی در پهنه ی جهانی سخن گفته و حتی بخود اجازه داد این گستاخی را در حق مردم ایران روا دارد که از آنان با عنوان موهوم و چندش آور "مردم جمهوری اسلامی"!!! نام ببرد!!!


بدنبال او،البرادعی،یارغار رژیم آخوندی و هم کیش و همریش سران جنایتکار رژیم آخوندی نیز ترهاتی از همین دست بهم بافته و سران رژیم آخوندی و مردم زجرکشیده ی ایران را در یک ردیف که گویا از منافعی همسان و مشترک برخوردارند،معرفی کرد!!!


مطلب بیش از آن روشن است که نیاز به توضیح و تجزیه و تحلیل ویژه داشته باشد: هم باراک اوباما،هم البرادعی، و هم دیگر دلقکان سیاسی در پهنه ی سیاست بین المللی نیک می دانند که حساب ملت ،تمدن و فرهنگ ایران از حساب سران و گردانندگان رژیم اشغالگر و ضدایرانی جمهوری اسلامی و کیش اهریمنی آنان جداست.


امثال باراک اوباما و البرادعی بخوبی می دانند که ملت بزرگ ایران،بمانند ملتی برخوردار از تمدن و فرهنگی بس کهن و غنی، از نخستین روز برپایی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی به پیکار با آن برخاسته و بی تردید تا روز آزادی میهن باستانی خویش از یوغ بندگی و اسارت آخوندی از پای نخواهد نشست.


ما ایرانیان عمیقا براین باوریم که این روزهای تیره و دشوار برای ما و میهن ما سرانجام سپری خواهند شد و با برچیده شدن بساط اهریمنی رژیم اسلامی ،ایران زمین،این زادگاه پاک میترا و اشوزرتشت شکوه و بزرگی پیشین خویش را بازخواهدیافت.


چرخ بازیگر بازیچه های بسیار دارد:


زمانی ما ایرانیان بر نیمی از جهان فرمان می راندیم و پیام آور خرد، راستی و داد در سراسر جهان بودیم.


امروز اما نابخردانی همچون باراک اوباما و روسا و مشاورانش بر جهان فرمان می رانند و سرخوش ومست از قدرت جهانی خویش با اشغالگران سرزمین ما نرد عشق و دوستی می بازند.


آری!فعلا اوضاع بدینگونه است و کار چندانی هم نمی توان کرد،جز ادامه ی پایداری در برابر دشمن و ایستادگی بر سر آرمان و آیین انسانی و نیاکانی خویش!


اما آنگاه که ما ایرانیان از بند رژیم اشغالگر آخوندی رها شویم و آزادی و بزرگی پیشین خویش را بازیابیم،بنوبه ی خود خواهر و مادر باراک اوباما و همپالگی های او را که اینچنین ناجوانمردانه و رذیلانه ملت بزرگ ایران و سران جنایتکار و حقیر رژیم آخوندی را در یک ردیف قرار داده و همسان معرفی می کنند،یکی خواهیم کرد...


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


پرسش های بی بی سی،



پاسخ های ایرانی!




بی بی سی: آخرین باری که کار خیر کردید،چه زمانی بود؟


ــ دقایقی پیش،هنگامی که با خواندن اخبار و گزارشات یکسویه ی رادیو و تلویزیون شما بسود رژیم جنایتکار آخوندی در دلم گفتم :ننگ بر انگلیس و آخوندهای فراماسون و انگلیسی تبار!


بی بی سی: شما چقدر می خندید؟


ــ از برکت سر توطئه های پیوسته ی دولت انگلیس علیه ایران و ایرانی و پشتیبانی همه سویه ی شما از رژیم انگیسی آخوندی، سی سال آزگار است که شادی و خنده از لبان ما ایرانی ها محو شده است!در عوض، شما انگلیسی ها بابت کلاه گشادی که زیر نام "انقلاب شکوهمند بهمن" در زمستان سیاه سال ۱۳۵۷ خورشیدی بر سر مردم ایران گذاشتید،سی سال آزگار است که به ریش ما ایرانی ها می خندید!


بی بی سی: رییس جمهوری ایده آل شما برای ایران کیست؟


ــ رییس جمهوری ایده آل ما برای ایران کسی است که وابسته به انگلیس نباشد،که آنهم در رژیم دست نشانده و انگلیسی آخوندی از محالات است!


بی بی سی: چقدر بر" ریخت و پاش" مسوولان نظارت دارید؟


ــ نظارت را که شما اربابان انگلیسی رژیم آخوندی دارید.ما ایرانیان تنها نشانه ها،آثار و پیامدهای فاجعه بار و ضدایرانی این ریخت و پاش ها را می بینیم و با گوشت و پوست خویش آن را لمس می کنیم!


بی بی سی:احساسات ضدهمجنسگرایی در جامعه شما چگونه است؟


ــ به اندازه ی احساسات ضدانگلیسی ما ایرانیان ریشه دار و قوی نیست!


بی بی سی: آیا سیاست خارجی موفق بدون دوستی با آمریکا ممکن است؟


ـ چنانچه منظورتان سیاست خارجی رژیم آخوندی دست نشاده ی انگلستان در ایران است،باید گفت سیاست خارجی موفق بدون دوستی با آمریکا ممکن است،بدون وابستگی به انگلیس، نه!


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ولی وقیح و نظام بی آبروی جمهوری اسلامی!



علی گدا وافوری،ولی وقیح رژیم آخوندی روز دوشنبه از رای دهندگان خواست که در نمایش انتخابات ریاست جمهوری اسلامی «مانع از سر کار آمدن کسانی شوند که بخواهند در مقابل دشمنان تسلیم شده و آبروی نظام را ببرند.»

مردک حقه باز با این ترفند رسوا می خواهد چنین وانمود کند که نظام پلید جمهوری اسلامی اساسا از احترام و آبرویی هم در نزد ما ایرانیان برخوردار است!!!


حال آنکه این نظام اهریمنی و ضدانسانی بواسطه ی همزاد بودن و مترادف بودنش با مفاهیمی همچون تبهکاری،ویرانی،درنده خویی،دزدی،واپسگرایی،دزدی،تجاوز و دروغ سیستماتیک از همان آغاز بی اعتبار و بی آبرو بود.


نظام پلید جمهوری اسلامی از همان آغاز سمبل ترور، خشونت، جنایت،ستمگری و بی عدالتی بود.نظام خونریزی که سران و گردانندگانش هنوز از گرد راه نرسیده،کشتار جمعی ایرانیان را با اعدام وحشیانه ی دولتمردان و فرماندهان دلیرارتش شاهنشاهی آغاز کردند و سپس با وحشیگری و سبعیتی بی نظیر پیکرهای سوراخ سوراخ شده ی اعدام شدگان را در رسانه های همگانی به نمایش گذاشتند!


وانگهی،این نظام ضدانسانی و ضدایرانی حتی پیش از استقرار در میهن ما نیز بی آبرو بود.دستکم از آن هنگام که شاگردان و مزدوران خمینی خون آشام با خونسردی و بیرحمی ویژه ی آدمکشان حرفه ای سینما رکس آبادان را به آتش کشیدند،صدها تن از هم میهنان بیگناه ما را در آتش کین و نفرت هزاران ساله ی خویش و کیش اهریمنی خویش از ایران و ایرانی سوزاندند و سپس با بی شرمی این جنایت سهمناک تاریخی را به رژیم پیشین نسبت دادند!


علی گدا وافوری و اعوان و انصار جنایت پیشه ی او در باندهای موسوم به "اقتدارگرا" و "اصلاح طلب" که این روزها برای تداوم بخشیدن به حیات ننگین رژیم دست نشانده ی انگلستان در ایران بر طبل میان تهی و پوسیده ی نمایش انتخابات ریاست جمهوری می کوبند، بهتر از هرکسی می دانند که این رژیم وابسته و این نظام اهریمنی اساسا آبرویی ندارند که کسی بخواهد آنرا ببرد!


آنچه می بایستی برود و قطعا نیز خواهد رفت،نه آبروی موهوم و ساختگی نظام و رژیم بی آبرو و سران بی چشم و روی جمهوری اسلامی،بلکه نظام اهریمنی و رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در تمامیت آنست.


مردم ایران دیریست که منتظرند مرده شور این رژیم و نظام لعنتی و گردانندگان و مزدورانش را ببرد و یکبار برای همیشه شر این شیاطین خمینی صفت را از سر ایران و ایرانی کم کند!


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: