۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه



طرفداران کدامیک بیشترند:


آقای موسوی یا شاهزاده رضا پهلوی؟



برخی از طرفداران و هواداران آقای میرحسین موسوی اصرار عجیب و غریبی بر این نکته دارند که از ایشان تصویر یک قهرمان ملی و رهبر سوپرخردمند را ارایه دهند و از مردم ایران بخواهند که تنها از پی ایشان روان شده و تنها "تابع" ایشان باشند!

اینان برای اثبات درایت و خردمندی آقای میرحسین موسوی به گردآمدن بخش های بزرگی از ایرانیان مخالف رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی در پشت سر ایشان استناد نموده و سپس مدعی می شوند که رهبرانی همچون شاهزاده رضا پهلوی نتوانسته اند این شمار از ایرانیان را برای رویارویی با رژیم جمهوری اسلامی در کنار خود گردآورند!


من به مانند یک ایرانی هوادار شاهزاده رضا پهلوی و رژیم پادشاهی،هرچند عمیقا براین باورم که در شرایط کنونی، و در این مرحله از جنبش،تبلیغ دشمنی،بویژه از نوع عنان گسیخته ی آن ،علیه آقایان موسوی و کروبی،بزیان جنبش آزادیخواهانه ی مردم میهن مان،و در نتیجه،بسود گردانندگان رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی است،مقایسه ی این آقایان با شاهزاده رضا پهلوی را نه درست، و نه منصفانه می دانم.


چرا؟


دلیلش بسیار ساده و روشن است:


نخست اینکه، شاهزاده رضا پهلوی همواره گفته و تاکید نموده است که نه این رژیم جنایتکار را برسمیت می شناسد،نه گردانندگان خونخوار آن را،نه شورای نگهبان آن را،و نه نمایشات رسوا و تهوع آور انتخاباتی آن را!

دو دیگر اینکه،،هرگاه امکاناتی از آن دست که در تمامی این سال ها،و بویژه در ماه های پیش از برگزاری نمایش انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری، در اختیار آقایان موسوی و کروبی قرار گرفت،در اختیار شاهزاده رضا پهلوی نیز قرار گیرد،و چنانچه شاهزاده رضا پهلوی نیز ،همچون آقایان موسوی و کروبی، امکان حضور در میهن و مسافرت آزادانه به همه ی نقاط کشور برای برقراری ارتباط مستقیم با هم میهنان و تبلیغ آزادانه ی اهداف،دیدگاه ها و برنامه هایش را بیابد،آنگاه خواهیم دید که ایشان،برخلاف تبلیغات زهرآگین و پیوسته ی گردانندگان و مزدوران آشکار و پنهان رژیم جمهوری اسلامی، از پشتیبانی گروه های بزرگ و بسیار گسترده ای از مردم ایران برخوردار است:


از پشتیبانی مردم ستمدیده ای که دیرگاهی ست به سرشت ضدایرانی انقلاب کثیف و منحوس بهمن ۵۷ و دروغین بودن وعده های انگلیسی خمینی خون آشام و همدستان و پیروان ضدایرانی اش پی برده اند.


از پشتیبانی مردم ستمدیده ای که از جنایات بیشمار گردانندگان و مزدوران رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی بستوه آمده اند.


از پشتیبانی مردم ستمدیده ای که آشکارا اراده نموده اند که این رژیم خونریز و سرکوبگر را در کلیت آن ، با تمامی باندهای حکومتی،سرنگون نموده و به زباله دانی تاریخ بسپارند!


من و بسیاری دیگر از ایرانیان در درون و برون از مرز ضمن پشتیانی آشکار و آگاهانه از همراهی نسبی آقایان موسوی و کروبی با جنبش آزادیخواهانه ی مردم ایران علیه رژیم جنایتکارجمهوری اسلامی،هرگز از یاد نمی بریم که آقایان موسوی و کروبی،سال های متمادی،خود،از گردانندگان این رژیم جنایتکار بوده و در نتیجه،بدرجات معینی مسولیت فجایع بیشماری را که این رژیم ضدایرانی ببار آورده است، بدوش می کشند!


برخلاف یاوه گویی های گردانندگان رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی و مزدوران آشکار و پنهان وزارت اطلاعات،میزان استقبال و پشتیبانی واقعی مردم ایران از شاهزاده رضا پهلوی را در آینده ای نزدیک،در فردای سرنگونی رژیم اهریمنی جمهوری اسلامی خواهیم دید.


از قدیم و ندیم گفته اند:


شب دراز است و قلندر بیدار...

علی اکبر رشیدی


بیست و سوم بهن ماه ۱۳۸۸ خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست: