۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه


آقای کروبی کجا و رضا شاه بزرگ کجا؟


آقای مهدی کروبی در روز سوم اسفندماه که خجسته سالروز تاریخی بقدرت رسیدن رضا شاه بزرگ است،بیانیه ی تازه ای صادر نموده و در آن، یکبار دیگر از خواست های عادلانه ی مردم ایران بر علیه گردانندگان رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی پشتیبانی کرده است.

در اثبات بزرگی،اتوریته و محبوبیت رضاشاه بزرگ، و جاودانگی یاد و نام نیک آن پادشاه میهندوست در قلوب مردم ایران همین بس که کسانی مانند آقای مهدی کروبی درست در روز سوم اسفند،یعنی خجسته سالروز تاریخی بقدرت رسیدن رضا شاه بزرگ، فراخوان صادر نموده و ملت بزرگ ایران را به ایستادگی و پافشاری بر سر خواسته های عادلانه ی خویش در برابر گردانندگان تبهکار رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی فرامی خوانند.

ناگفته پیداست که کسانی مانند آقای کروبی پس از یک عمر تبلیغ دشمنی با رضا شاه بزرگ، و اذعان عملی به ناموفق بودن تلاش های بی وقفه شان برای ارایه ی تصویری دروغین و تحریف شده از آن پادشاه دلیر و بی همتا در میان مردم ایران،اینک برآنند که با بهره گیری از جایگاه روزهای تاریخی همچون سوم اسفند در حافظه ی تاریخی ایرانیان،خود را بعنوان سیاستمدارانی همچون رضا شاه بزرگ به مردم معرفی نمایند.

هرچند می توان و باید از تازه ترین ابتکار آقای مهدی کروبی در این راستا استقبال نمود،اما انصافا باید پرسید آقای کروبی کجا و رضا شاه بزرگ کجا؟

علی اکبر رشیدی

چهارم اسفندماه ۱۳۸۸ خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست: