۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه


تبریک به مخالفان دوآتشه ی کشف حجاب:


بازداشت هشت نفر به جرم!!! کشف حجاب در تهران!



برخی از مخالفان دوآتشه ی "کشف حجاب" در دشمنی با ایرانیانی که در آستانه ی فرارسیدن سالگرد تاریخی "کشف حجاب" شعار بایستگی مخالفت با حجاب ننگین اجباری را در همین مرحله از جنبش آزادیخواهانه ی مردم ایران مطرح ساخته بودند،شوربختانه تا بدانجا پیش رفتند که حتی مدعی شدند مطرح ساختن این شعار توطئه ای از سوی سران رژیم کودتا برای به انحراف کشاندن جنبش سبز و کشتار مردم است!!!
آنان حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و مدعی شدند که سران رژیم در راستای تحقق این "توطئه" برآنند که عده ای از زنان و دختران موسوم به "بدنام"(واژه ی زشتی که فرهنگ و بینش زن ستیز و واپسگرای اسلامی به جامعه ی ما تحمیل کرده است!) را با هدف بدنام ساختن!!! جنبش سبز به خیابان ها آورده و برای جریحه دارنمودن احساسات شماری از مسلمانان،به کشف حجاب بپردازند!!!
اکنون خبر می رسد که شماری از زنان و دختران دلیر میهن ما،برغم همه ی کارشکنی ها و سنگ اندازی های غم انگیز برخی از دوستان سبز،و نیز برغم خط و نشان کشیدن های همیشگی گردانندگان و مزدوران جنایتکار رژیم آخوندی علیه زنان آزاده ی میهنمان، به نشانه ی اعتراض به حجاب ننگین اجباری،در روز پنج شنبه 19 دی،در تهران حجاب از سر برداشتند،و هرچند از سوی گرازهای حکومتی دستگیر و روانه ی زندان گشتند،اما موفق شدند که از این راه تودهنی محکمی به گردانندگان و مزدوران رژیم اشغالگر و زن ستیز جمهوری اسلامی بزنند.
برای نمونه به خبر زیر که از سایت "جوان فردا،سایت خبری تحلیلی کانون جوانان حزب کارگزاران سازندگی استان تهران" گرفته شده است، توجه نمایید:
"به گزارش جهان روز پنجشنبه 19 دی علاوه بر توقیف 34 خودرویی که سرنشینان آن با حجاب نامتعارف در سطح شهر تردد داشتند،8 نفر نیز اقدام به کشف حجاب نمودند که توسط نیروی انتطامی بازداشت و روانه ی زندان شدند." (بیست و دوم دی ماه هزار و سیصد و هشتادوهشت)
لابد اکنون باید به مخالفان دوآتشه ی "توطئه"ی !!! کشف حجاب، به بهانه ی بازداشت بانوان و دوشیزگان"بدنام"ی!!! که گویا از راه برداشتن حجاب ننگین اجباری، قصد پیشبرد نقشه ی شوم سران رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در زمینه ی به انحراف کشیدن جنبش سبز را داشتند،تبریک بگوییم!

درود بیکران بر زنان و دختران آزاده و دلیر میهن ما!
ننگ و نفرین بر گردانندگان و مزدوران رژیم اهریمنی و ضدایرانی جمهوری اسلامی!


علی اکبر رشیدی
بیست و سوم دی ماه 1388 خورشیدی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱ نظر:

زيتون گفت...

خوب شد منو نگرفتن. مدتیه دیگه پشت فرمون روسری سرم نمی ذارم.

راستی ممنون از شعر قشنگی که در نظرخواهیم نوشته بودید.