۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه


پاسخ یک ایرانی "خارج گود نشین" به یک سبز مدعی!



آفا و یا خانم مجهول الهویه ای که خود را سبز می نامی،مدعی پشتیبانی از جنبش سبز هستی،و من و ایرانیان تبعیدی همچون مرا که در مبارزه برای براندازی رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی،دارای دیدگاه هایی متفاوت با جنابعالی و دوستانت هستیم،بشیوه ای ناجوانمردانه و غیرمنصفانه "خارج گود نشین " می خوانی!
می گویی هویت واقعی تو و امثال تو،و نیز سن و سال ات به من و "خارج گود نشین"هایی مانند من که در برونمرز بسر می بریم، ربطی ندارد!
باید به آگاهی ات برسانم که اینگونه نیست که می گویی!
هویت واقعی،کشور محل زندگی و سن و سال ات دقیقا به من و امثال من مربوط است،زیرا برای ما مخالفان دیرینه ی رژیم خونریز جمهوری اسلامی بسیار مهم است که بدانیم کسی که دارد به ما تهمت می زند و یا دربهترین حالت،خودسرانه بخود این اجازه را می دهد که به ما درس اخلاق و سیاست دهد،اصولا کیست؟پیشینه ی سیاسی اش چیست؟و در طول عمرش برای مبارزه با رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،چه قدمی برداشته است؟و اینکه آیا دستکم در یک برهه ی زمانی،مانند بسیاری از سبزها و رهبران شان،همچون آقای موسوی و کروبی،از دست اندرکاران و یا همکاران این رژیم جنایتکار بوده است یا نه؟
دانستن این مسائل برای ما ایرانیان مخالف تمامیت رژیم و نظام منحوس جمهوری اسلامی مهم است تا بدانیم در گفتمان خویش با افراد مجهول الهویه ی مدعی پشتیبانی از جنبش سبز میهنی مردم ایران، که در گفتمان شان با ما ایرانیان برونمرزی،گاهگاه از ادبیات و کدهای شناخته شده ی وزارت اطلاعات و گردانندگان و مزدوران رژیم تبهکار جمهوری اسلامی بهره می گیرند،اصولا با چه کسی طرفیم؟
در همسنجی با جنابعالی و کسانی مانند شما که بنا به ادعایتان در ایران بسر می برید و نوشته هایتان را با نام مستعار امضا می کنید،هویت حقیقی و حقوقی من و ایرانیانی مانند من که بدلیل مبارزه و دشمنی با رژیم ضدانسانی جمهوری اسلامی ناچار به ترک میهن و سکنی گزیدن در دیار غربت گشته ایم،کاملا مشخص است و در نتیجه مسولیت تمامی آنچه را که می گوییم و می نویسیم،کاملا به عهده می گیریم.
اما جنابعالی؟
من از کجا بدانم جنابعالی که اینگونه علیه ما ـ بزعم جنابعالی ـ "خارج گود نشین ها" لجن پراکنی می کنی،کیستی؟!
شاید یک فرد صادق،اما ناآگاه باشی،و شاید هم یک مزدور تربیت شده و حیله گر دستگاه اطلاعاتی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،که همواره کوشیده است میان ایرانیان مخالف رژیم آخوندی در درون و برونمرز جدایی و دشمنی ایجاد نماید،و باید گفت در این زمینه بدرجات معینی موفق نیز بوده است!
ما ایرانیان مخالف رژیم، که سالیان متمادی ست در برونمرز بسر می بریم، مارگزیده ایم.ما جاسوسان بسیاری را دیده ایم و از این رهگذر،ضربات معینی نیز متحمل گشته ایم.بنابراین کاملا طبیعی است که روی هویت حقیقی افراد، پیشینه ی سیاسی شان،و صدالبته،مواضع و دیدگاه هایی که امروزه تبلیغ می کنند،مکث و دقت کنیم. این، امری است که کاملا به ما،امنیت ما،و بطریق اولی،امنیت ملی سرزمین مادری ما ایران مربوط می شود،زیرا ما مخالف رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی هستیم،و ـ چنانچه جنابعالی سن ات را که سی و اندی سال ذکر کرده ای، درست نوشته باشی ـ مبارزه با این رژیم اهریمنی را هنگامی آغاز کردیم که جنابعالی هنوز کودک بوده ای!
ما بخاطر پافشاری بر اصول و پیمانی که با خدا،مردم و میهن مان بسته ایم،نزدیک به سه دهه است که از سرزمین مادری مان دوریم و نمی توانیم به میهنی که روز و شب در آرزوی دیدارش می سوزیم،بازگردیم.
این در حالی است که جنابعالی و امثال جنابعالی،در تمامی این مدت،در میهن و در کنار عزیزان،خویشان و دوستان تان زندگی کرده و می کنید.بنابراین،ما نه به تو و امثال تو بدهکاریم،ونه به رهبران امروز تو، که خود،دیر زمانی همکار خمینی خون آشام بوده و در نتیجه دستانشان بخون پاک بسیاری از ایرانیان آغشته است!
در باره ی همه ی آنچه که امروزه تو و امثال تو،با تاخیر،و آنهم با تزلزل و ایما و اشاره، سخن می گویید و می نویسید،هم گفته ایم و هم نوشته ایم،و در این راه،هرگز از هیچ کس و هیچ چیز نهراسیده ایم.
آری،ما در برونمرز زندگی می کنیم.در کشورهایی که در آن ها دمکراسی و آزادی وجود دارد و نهادینه هم شده است.اما درست در همین کشورها،تروریست های اعزامی از سوی رژیم جنایتکار خمینی،که هنوز تو و کسانی مانند تو، از بنیانگذار خون آشامش با عنوان چندش آور و نفرت انگیز "امام خمینی" یاد می کنید،شماری از ایرانیان مخالف رژیم را وحشیانه ترور کردند،سر بریدند،تکه تکه کردند و بقتل رساندند،.
جناب سبز مدعی و طلبکار!
در آن سال ها ـ که همچون امروز ـ گردانندگان آدمخوار رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی و مزدورانشان،در درونمرز، مردم ایران و دلیرترین و پاکبازترین فرزندان ایران زمین را بخاک و خون می کشیدند،و تروریست های عرب و غیرعرب و ایرانی نمایشان ایرانیان مخالف رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی را در برونمرز ترور می کردند، جنابعالی و دوستان و رهبران تان کجا بودید و چه می کردید؟!چه صدایی از شما در محکومیت جنایات وحشیانه ی گردانندگان،مزدوران و تروریست های آدمخوار رژیم اهریمنی جمهوری اسلامی در درون و برونمرز درآمد؟!
ما ایرانیان ـ بزعم جنابعالی ـ "خارج گودنشین"این افتخار را داریم که در تمامی این سال های تلخ و دشوار،از هر حرکت و مبارزه ی مردم دلیر میهن مان علیه رژیم اشغالگر اسلامی پشتیبانی کردیم.
امروز نیز خوشبختانه این افتخار،درایت،فروتنی و گذشت را داریم که حتی از کسانی مانند آقای میرحسین موسوی که دستشان بخون بسیاری از یاران ما آغشته است،پشتیبانی می کنیم.
پشتیبانی می کنیم،زیرا اینکار را درست،اصولی،بایسته و در راستای منافع راستین مردم و میهن مان می دانیم.ضمنا برای انجام این کار از جنابعالی و امثال جنابعالی نیز اجازه نگرفته و نخواهیم گرفت!
اینها را نوشتم تا پاسخی باشد به شما و امثال شما که بسیار دیر آمده و خیلی زود می خواهید بروید!
کوتاه سخن!
جناب سبز مدعی و طلبکار!
ایران نه ارث پدر شماست و نه ارث پدر رهبران شما!
ایران متعلق به همه ی ما ایرانیان است، و ما ایرانیان برونمرزی ـ بزعم شما ـ "خارج گودنشین" در راستای مبارزه برای آزادسازی مردم و میهن باستانی مان، بهمان اندازه به خود حق می دهیم، که به شما،و به همان اندازه به شما حق می دهیم، که به خودمان!
به باور من، درک این نکته ی آخری،که ظاهرا بسیار ساده و بدیهی نیز می نماید،می تواند حلال بسیاری از مشکلات امروز،و چه بسا فردای ما،مردم ما،و میهن بزرگ و ورجاوند ما باشد!
در پایان،باید بگویم که جنابعالی و کسانی مانند جنابعالی،صرفنظر از هر پیشینه ای که دارید، چنانچه در گفتار،پندار،و کردار خویش در ارتباط با مخالفت با رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی صداقت داشته باشید،می توانید مطمئن باشید که من و امثال من در پیکار مقدسی که از پیش می برید،با شما و در کنار شماییم،هرچند شوربختانه در برونمرز بسر می بریم!
علی اکبر رشیدی

نوزدهم دی ماه 1388 خورشیدی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: