۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه



رستاخیز کنونی مردم ایران


هیچ قرابتی با انقلاب کثیف اسلامی سال ۵۷ ندارد!


برخی ها اصرار عجیب و غریبی بر این نکته دارند که جنبش آزادیخواهانه ی امروزِ مردم دلیر ایران را با فاجعه ی ضدایرانی و شومی که از ما بهتران بداندیش و بدگوهر با هدف فریفتن ایرانیان بر آن نام "انقلاب شکوهمند بهمن" گذاشتند،همسان نشان دهند!حال آنکه رستاخیز کنونی مردم ایران هیچ قرابتی با آن باصطلاح انقلاب شکوهمند!!! ندارد!

جنبش پیشرو و آزادیخواهانه ای که اینروزها در میهن اهورایی مان شاهد آنیم،یک رستاخیز عمیقا آزادیبخش و ایرانی بر علیه اشغالگران بدکیش ضدایرانی،و بر ضد تمامیت رژیم دست نشانده و خونریزی است که دقیقا به برکت انقلاب کثیف اسلامی سال ۵۷ در ایران بقدرت رسید و میهن بزرگ ما را که در دوران فرمانروایی پادشاه فقید ایران،شاهنشاه آریامهر،با گام هایی مطمئن و استوار در شاهراه تمدن به پیش می رفت،اگرنه سده ها،دستکم دهه ها به عقب راند!

بیهوده نیست که مردم بپاخاسته ی ایران برآنند که دقیقا در روز ۲۲ بهمن امسال،که سی و یکمین سالروز پیروزی انقلاب کثیف اسلامی و بروی کارآمدن رژیم دست نشانده و اشغالگر جمهوری اسلامی است،طومار ننگین این انقلاب کثیف و رژیم دست نشانده و اشغالگر برآمده از بطن ناپاک آن را یکسره درهم بپیچند!


علی اکبر رشیدی

سی ام دی ماه ۱۳۸۸ خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست: