۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه


سالروز تاریخی "کشف حجاب" و موضع آقای موسوی و یارانش!


چنانکه انتظار می رفت،گردانندگان خمینی صفت و زن ستیز رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،در آستانه ی فرارسیدن روز خجسته ی هفده دی،سالروز تاریخی "کشف حجاب"،که از دیرباز الهام بخش زنان و دختران آزاده ی میهن مان در پیکار مقدس شان بخاطر رسیدن به آزادی و مخالفت با حجاب ننگین اجباری بوده است،کارزار تبلیغاتی و سازمانی گسترده ای را در دشمنی با این رویداد تاریخی آغاز کرده اند.آنان از اینراه آشکارا هراس جانورانه ی خود و دایناسورهای فقاهتی لانه کرده در حوزه های بویناک تعلیم و تربیت آخوندی را از شرکت گسترده ی شیرزنان و دختران دلیر میهن مان در جنبش عمیقا ملی و فراگیر مخالفت با حجاب ننگین اجباری، به نمایش گذاشته اند.

تازه ترین لجن پراکنی رسوای بنگاه دروغپردازی موسوم به "خبرگزاری فارس" علیه سالروز تاریخی "کشف حجاب"،و بطریق اولی،علیه زنان و دختران آزاده ی میهن مان،تنها نمونه ای از این کارزار شرم آور است.

در این میان،گردانندگان رسانه های نزدیک به آقای میرحسین موسوی و یارانش، بجای محکوم نمودن آشکار و صریح حجاب ننگین اجباری،و پوزش خواهی از مردم ایران بخاطر همراهی شان با خمینی خون آشام و مرتجع در تحمیل حجاب ننگین اجباری به زنان و دختران میهن ما،اینک همه ی زنان و دختران ایرانی مخالف با حجاب ننگین اجباری را عملا به آلت دست شدن برای ولی وقیح و شرکا متهم می سازند.
این یک روش زشت و ناپسند است که بهیچ روی نخواهد توانست سکوت آقای میرحسین موسوی و یارانش را در باره ی حجاب ننگین اجباری توجیه نماید!
زنان و دختران آزاده ی میهن ما که از نخستین روز بروی کارآمدن رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، و متعاقب آن،تحمیل جنایتکارانه ی حجاب اسلامی به زنان ودختران ایرانی،به این رژیم پلید و حجاب ننگین اجباری اش نه گفته اند،امروز نیز،در سالروز تاریخی هفده دی،روز بزرگ و فراموش ناشدنی "کشف حجاب"،یکبار دیگر،در صفوفی بهم فشرده ،ویکدل و یکصدا، به رژیم ضدایرانی و زن ستیز جمهوری اسلامی،به گردانندگان خون آشام و خمینی صفت این رژیم،ونیز به حجاب ننگین اجباری، نه خواهند گفت،صرفنظر از اینکه اینکار به مذاق آقای میرحسین موسوی و یارانش خوش بیاید و یا نیاید!


علی اکبر رشیدی

هفدهم دی ماه 1388 خورشیدی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: