۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

از فرود زبونانه به مجلس شورای آخوندی با هلی کوپتر

تا فرار مفتضحانه از کشور با هواپیما راه درازی نیست!

دیکتاتور حقیر،پاسدار احمدی نژاد،در هراسی آشکار از اعتراضات مردمی و خشم و نفرت ملی ایرانیان که یکصدا اعلام کرده بودند با برگزاری تظاهرات و ایجاد راه بندان در پایتخت،مانع از ورود این کوتولۀ سیاسی بی آبرو به مجلس شورای رژیم و برگزاری مراسم کذایی تحلیف خواهند شد،در اقدامی بی سابقه و بس رسوا، با هلی کوپتر خودش را به مجلس شورای رژیم آخوندی رساند تا در آنجا،ضمن ردیف کردن مهملاتی تکراری،به ادامۀ جنایت و خیانت علیه ایران و ایرانی سوگند یادنماید.

فرود مفتضحانۀ دیکتاتور حقیر و دروغگویی که با بی شرمی ویژۀ دست پروردگان خمینی خون آشام،در هر قدم دروغ می گوید و ادعا می کند که 24 میلیون ایرانی به وی رای داده اند،خود،بهترین و گویاترین سند در اثبات این حقیقت است که این کوتولۀ سیاسی،24 میلیون که سهل است،حتی رای 240 هزار ایرانی را نیز پشت سر خود نداشته و ندارد!

چه،اگر جز این می بود،دیکتاتور حقیر می بایستی با هر جان کندنی هم که می بود،امروز،دستکم یکصدهزار نفر از طرفداران خود را در دو سوی خیابان های منتهی به مجلس شورای رژیم آخوندی بصف می کرد تا در اقدامی نمایشی،به ابراز احساسات جانورانه یرای باصطلاح رییس جمهور منتخب!!! 24 میلیونی خویش بپردازند!

فرود زبونانۀ دیکتاتور حقیر به مجلس شورای رژیم آخوندی با هلی کوپتر حقیقت دیگری را نیز بوضوح به نمایش گذاشت و آن اینکه، برغم رجزخوانی های تهوع آور ولی وقیح و دیگر گردانندگان رژیم اشغالگر آخوندی علیه خیزش ملی و سراسری ایرانیان،در واقعیت امر،تا فرارسیدن روز خجستۀ آزادی و فرار مفتضحانۀ ولی وقیح و دیکتاتور حقیر،پاسدار احمدی نژاد و دیگر سران جنایت پیشه رژیم اهریمنی جمهوری اسلامی از کشور با هواپیما، راه چندان درازی باقی نمانده است!

علی اکبر رشیدی

چهاردهم مردادماه ۱۳۸۸

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱ نظر:

محمد حسین فوقانی گفت...

توهمات انسان را به اينجا ميرساند...روزي ميرسد كه ديگر با هليكوپتر هم نميتواند جايي برود...آن روز نزديك است...