۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

راه لانه های جاسوسی رژیم آخوندی به وزارتخانه های خارجۀ کشورهای اروپایی

بزودی سفید می شود!

خبرگزاری ها گزارش می دهند مسیری که لانه های جاسوسی رژیم در کشورهای اروپایی را به وزارتخانه های خارجۀ این کشورها وصل می کند، بزودی سفید خواهد شد!

دلیلش هم اینست که کمابیش روزی نیست که سفرا و یا کارداران خون آشام لانه های جاسوسی رژیم اشغالگر آخوندی در کشورهای اروپایی جهت دریافت گوشمالی و شنیدن پیام های اعتراض دولت های اروپایی نسبت به اقدامات رسوا و سرکوبگرانۀ سران رژیم ضدانسانی جمهوری اسلامی علیه ایرانیان و شهروندان خارجی، به وزارتخانه های خارجۀ این کشورها احضار نشوند!

در نتیجه،سفرا و کارداران جنایت پیشۀ رژیم آخوندی،بگونه ای بس مضحک و رقت انگیز،پیوسته در مسیر لانه های جاسوسی رژیم و وزارتخانه های خارجۀ این کشورها در حرکتند!

آگاهان می گویند از آنجا که این وضع،بی گمان تا روز سرنگونی محتوم و قریب الوقوع رژیم آخوندی ادامه خواهد یافت،در نتیجه،سفرا و کارداران فلک زده و بی آبروی رژیم جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی،با کشانیدن هر روزۀ جناز های متحرک و سیاسی خود و رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی به وزارتخانه های خارجۀ کشورهای اروپایی ،بزودی راه لانه های جاسوسی رژیم به وزارتخانه های خارجۀ این کشورها را سفید خواهند کرد!

علی اکبر رشیدی

۲۰ مرداد ۱۳۸۸

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: