۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

تازه ترین شعر احمدی نژاد در بارۀ خودش!

نامِ نامی ام "الف.نون" است

لقبم رذیل و ملعون است

تشنه ام به خونِ ایرانی

دلِ من ز موجِ سبز خون است

رای ملت ربوده ام یکجا

بخیالم که دزدی آسون است

لیک اینک ز خیزشِ مردم

عصبم پریش و داغون است

همه شب در کنارِ آن تمساح*

خود بخوان که حالِ من چون است

زده ام به سیمِ آخر من

همه گویند مموتی مجنون است

یارِ غارم هوگو چاوز گوید

جیم گشتن از ایران آسون است

لیک من دانم و همان تمساح

ریدمانیم ز حد بیرون است

سیل بنیانکنی که می بینم

خصمِ جانِ منِ پریشون است

نیک دانم که آخرِ خط است

دولتم بزودی واژگون است

عاقبت چو عنتری تنها

جای من توی هلفدون است.

علی اکبر رشیدی

۱۷ مردادماه ۱۳۸۸

*آخوند مصباح یزدی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱ نظر:

ghazal گفت...

salam va khaste nabashid man faghad ie chizi migam onam ine ke agar iek nafar in dolat va zir dastasho dorost be hame shenasonde bashe onam shoma hastid mer30 ba sepas