۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

برکناری دژخیم مرتضوی نشانه ای دیگر از درماندگی مطلق رژیم آخوندی است!

چنانکه کاملا قابل پیش بینی بود،صادق لاریجانی،رییس جدید قوۀ قضاییه رژیم اشغالگر آخوندی،دژخیم مرتضوی را برکنار کرد.

هر چند از قدیم گفته اند که سگ زرد برادر شغاله،اما با اطمینان می توان گفت از آنجا که برکناری دژخیم مرتضوی و انتصاب یک جانور پشمالوی چندش آورِ جدید در مقام جلادِ تهران، در شرایط درماندگی مطلق و شکست های پی در پی و عقب نشینی رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی در برابر خیزش سراسری و ملی ایرانیان انجام می گیرد،در آینده ای نزدیک می بایستی اخباری در بارۀ صدور فرمان دستگیری شماری از جنایتکاران حکومتی از سوی همین جانور پشمالو و یا رییس وی بشنویم.

هر عقب نشینیِ رژیم اشغالگر،مردم ایران را در بیان مطالبات آزادیخواهانه و تلاشِ یکپارچه شان برای بدست آوردن آزادی و رهایی از بند رژیم اهریمنی آخوندی جسورتر و امیدوارتر،و روز سرنگونی این رژیم ضدایرانی را نزدیکتر می سازد!

سران خون آشام رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی برغم آگاهی از این واقعیت،گام بگام در برابر ملت بپاخاستۀ ایران عقب نشینی می کنند، و این خود بهترین و گویاترین نشانۀ درماندگی مطلق این جنایتکاران و رژیم اهریمنی شان در برابر خیزش نوین و سراسری مردم ایران است!

علی اکبر رشیدی

هفتم شهریورماه ۱۳۸۸

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: