۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

حکومت ایرانی:

نه یک کلمه کمتر،نه یک کلمه بیشتر!

اساسی ترین و محوری ترین خواست و شعار مردم ایران و خیزش سراسری و ملی ایرانیان که خواب را از چشمان وحشتزده و خون گرفتۀ ولی وقیح و دیگر گردانندگان رژیم آخوندی ربوده است، همانا سرنگونی رژیم اشغالگر و دست نشاندۀ جمهوری اسلامی است.

من از میرحسین موسوی و امثال وی انتظار ندارم که همین امروز شعار سرنگونی رژیم خونریز و جنایتکاری را سر دهند که خود از پایه گذاران آن بوده اند.

وانگهی،ناگفته پیداست که سردادن چنین شعاری از سوی موسوی و امثال او بیگمان دستگیری فوری و قطعی آنان را درپی خواهد داشت.

انتظار من و مثال من از موسوی و امثال او،اما، اینست که چنانچه آنان بهر دلیل،از جمله بدلیل ملاحظات سیاسی و امنیتی،در حال حاضر حتی اگر بخواهند،نمی توانند این شعار را سر دهند،دستکم با ادامۀ تبلیغات زهرآگین علیه اپوزیسیون برانداز رژیم، و تاکید نفرت انگیز بر شعار ضدایرانی و خمینی ساختۀ "جمهوری اسلامی،نه یک کلمه کمتر،نه یک کلمه بیشتر!"،آنهم با این استدلال مضحک که گویا مردم ایران همجنان خواهان جمهوری نکبت بار اسلامی هستند و به آرمان های کذایی خمینی خون آشام باور دارند،اینقدر برای سران خون آشام رژیم اهریمنی و ضدایرانی آخوندی عشوه نریزند.

انتظار من و امثال من که با درک مصالح مردم و خیزش ملی و سراسری ایرانیان بر علیه رژیم اشغالگر و دست نشاندۀ جمهوری اسلامی،امروزه بر پیشینۀ سیاه و جنایتبار میرحسین موسوی و امثال وی انگشت نمی گذاریم،از میرحسین موسوی و امثال وی تنها و تنها همین است، و نیز اذعان آنان به این حقیقت مسلم و انکارناشدنی که:

مردم ایران خواهان برچیده شدن بساط اهریمنی جمهوری نکبت بار اسلامی،و برپایی یک حکومت ملی و ایرانی هستند:نه یک کلمه کمتر،نه یک کلمه بیشتر!

علی اکبر رشیدی

پانزدهم مردادماه ۱۳۸۸

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۲ نظر:

Yashar Azar گفت...

درود بر شما دوست گرامی
در یکی از مقاله هایی که روز پنجشنبه 4 مارچ 2009 نگاشته بودین نوشته بودین "آخوند دست نشانده انگلیس" من از سالها قبل این عبارت راشنیدهام لیکن به هیچ مطلب مستند در این رابطه دست نیافته ام. لذا از شما خواهش میکنم در صورتیکه مطلب یا تحقیقی مستند ومستدل در این رابطه در اختیار دارید در صورت امکان به آدرس ایمیل زیز ارسال فرمایید. پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم
یاشار آذر (مستعار)
yashar_a09@yahoo.com

Yashar Azar گفت...

درود بر شما دوست گرامی
در یکی از مقاله هایی که روز پنجشنبه 4 مارچ 2009 نگاشته بودید نوشته بودید "آخوند دست نشانده انگلیس" من از سالها قبل این عبارت راشنیده ام لیکن به هیچ مطلب مستند در این رابطه دست نیافته ام. لذا از شما خواهش میکنم در صورتیکه مطلب یا تحقیقی مستند ومستدل در این رابطه در اختیار دارید در صورت امکان به آدرس ایمیل زیر ارسال فرمایید. پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم
یاشار آذر (مستعار)
yashar_a09@yahoo.com