۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

اگر گفتید چرا علی لاریجانی آزار جنسی بازداشت شدگان را کذب محض خواند؟!

علی لاریجانی،رییس مجلس شورای رژیم آخوندی در ارتباط با آزار جنسی و تجاوز زندانبانان به زندانیان اردوگاه مرگ "کهریزک" گفته است:

"آزار جنسی بازداشت شدگان کذب محض است!"

علی لاریجانی در اثبات ادعای خویش گفته است:

" ادعای آزار جنسی این بازداشت شدگان،کذب محض و دروغ بزرگ ساخته و پرداختۀ دشمنان نظام الهی ماست!

از کدام آزار جنسی سخن می گویید؟!

من خودم از دوران کودکی تا به امروز همیشه به این و آن داده ام و روز و شبی نبوده است که آیات عظام و سایر برادران از اقصی نقاط کشور ترتیب مرا ندهند.اما من هیچگاه از این بابت احساس آزار جنسی نداشته ام.بر عکس،همیشه وقتی ترتیب مرا می دهند،احساس لذت می کنم.اگر باور ندارید،می توانید در این باره از آیت الله مصباح که هر شب ترتیب من و حاج آقا شاهرودی و رییس جمهور محترم و رهبر معظم انقلاب را یکجا می دهد،بپرسید!

با این اوصاف برای من بهیچوجه قابل تصور نیست که کسی از میان بازداشت شدگان در آموزشگاه "کهریزک" از ناحیۀ برادران زندانبان ما آزار جنسی دیده باشد!"

علی اکبر رشیدی

۲۱ مردادماه ۱۳۸۸

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: