۱۳۸۸ شهریور ۲, دوشنبه

کی از کی تقلید می کند:

دولت کمونیستی چین از رژیم آخوندی،

یا رژیم آخوندی از دولت کمونیستی چین؟

دولت کمونیستی چین محاکمۀ ۲۲۰ تن از متهمان مربوط به ناآرامی های ماه ژوییه در استان سین کیانگ که محل زندگی "اقلیت قومی" اویغور می باشد را آغاز کرد.

سرکوب خونین خلق اویغور توسط دولت خلقی!!! چین در ماه ژوییه،و محاکمۀ جمعیِ مخالفان و ناراضیان که "رفقا"ی حاکم برسرزمین پهناور چین از آنان با عناویتی همچون "اغتشاشگر" و "اراذل و اوباش" نام می برند،و همانندی این روشِ ضدمردمی با روش ها و شگردهای سرکوبگرانه ای که سران جنایتکار رژیم اشغالگر و دست نشاندۀ جمهوری اسلامی علیه مردم دلیر و بپاخاستۀ میهن مان بکار می گیرند،بی اختیار این پرسش را در اذهان ایجاد می کند که در زمینۀ سرکوبِ مخالفان و ناراضیان،کی از کی تقلید می کند:دولت کمونیستی چین از رژیم آخوندی،یا رژیم آخوندی از دولت کمونیستی چین؟

همۀ شواهد نشان می دهد که هم سران جنایتکار رژیم جمهوری اسلامی، که در تمامی سال های سیاه پس از فاجعۀ شوم و ضدایرانی موسوم به "انقلاب شکوهمند بهمن" از مشاورت و همدلی "برادرانه" و "رفیقانۀ" فراماسون های انقلابی حاکم بر چین و کرۀ شمالی و روسیه و سوریه برخوردار بوده اند،و هم رهبران دولت کمونیستی چین،از روشِ های غیرانسانی و اهریمنیِ گردانندگانِ رژیم جنایتکار و خونریز استالین در زمینۀ سرکوب مخالفان و برپایی دادگاه های رسوای نمایشی و فرمایشی تقلید می کنند!

ناگفته روشن است که مرجع تقلیدِ این جنایتکاران نیز کسی جز استالین نبوده و نیست!

علی اکبر رشیدی

دوم شهریورماه ۱۳۸۸

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: