۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

باند تروریستی ـ ارتجاعی حماس کم بود،

یک باند تروریستی دیگر هم در غزه ظهور کرد!

دیروز،جمعه، اتفاق جالبی در غزه روی داد.

ماموران مسلح و آدمکش باند تروریستی حماس به طرفداران یک گروه دیگرِ تروریستی موسوم به "جند انصار الله" که سرکردۀ شان اخیرا غزه را "امارت اسلامی"نامیده است، یورش بردند. در جریان درگیری مسلحانه میان آدمکشان حرفه ای این دو باند تروریستی،دستکم شانزده تن بهلاکت رسیده و بیش از یکصد نفر زخمی شدند.

چند نکته در ارتباط با این رویدادِ جالب قابل تعمق است:

نخست اینکه،سرکردگان باند آدمکش و تروریستی حماس که چندسالی است غزه را به اشغال خویش درآورده و مستقیما از گردانندگان رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی دستور می گیرند،تاکنون بر این گمان بودند که مرتجع تر و کثیف تر از آن ها،جانور دیگری را در غزه نمی توان یافت که بتواند منافع رژیم آخوندی را در این منطقه تامین نماید.ظهور باند تروریستی و آدمکش جدید بطلان این تصورات را ثابت کرد.

دو دیگر اینکه،آدمکشان حماس،بی هیچ تعارف و رودربایستی،مسجدی را که طرفداران باند نوظهور اسلامی موسوم به "جند انصار الله" در آن موضع گرفته بودند،با آرپی جی مورد حمله قرار دادند!حال آنکه،چنانچه اسراییل و یا دولت دیگری دست به چنین کاری می زد،فریاد دجالانه و عوامفریبانۀ وااسلاما و "جنایت علیه مسلمانان" سرکردگان باند تروریستی حماس و اربابان شان در جماران و قم،گوش فلک را کر می کرد!

سه دیگر اینکه،سران جنایتکار رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،ضمن تشویق سرکردگان باند تروریستی و ارتجاعی حماس به سرکوب خونین طرفداران باند نوظهور اسلامی در غزه،می خواهند در اذهان عمومی این توهم را ایجاد کنند که گویا حماس،آنقدرها هم که برخی ها می پندارند،تروریست و مرتجع نیست،چرا که گویا گروه هایی مرتجع تر از این باند هم در غزه وجود دارند،که باند نوظهور اسلامی موسوم به "جند انصار الله" که غزه را "امارت اسلامی" خوانده است،یک نمونۀ آن است!

این در حالی است که برای ما ایرانیان،و نیز برای همۀ انسان های آگاه و آزاده در سراسر جهان،همۀ این باندهای تروریستی،آدمکش و ارتجاعی جیره خوار رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،که مزدوران آدمخوارشان از دیرباز،دوش بدوش سگان بظاهر ایرانیِ بسیجی و شبه نظامی و اطلاعاتی و انتظامی به سرکوب مردم ایران سرگرمند،همگی سروته یک کرباسند و در وحشیگری،درنده خویی،آدمخواری و دشمنی با ایرانیان و دیگر انسان های آزادۀ جهان،هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند!

علی اکبر رشیدی

۲۴ مردادماه ۱۳۸۸

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: