۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

افزایش خطر دستگیری موسوی و کروبی

و یک پیشنهاد عملی!

گردانندگان خون آشام و خمینی صفت رژیم جنایتکار آخوندی،پابپای تعمیق جنبش آزادیخواهانۀ مردم ایران، و در هراس آشکار از نزدیک شدن فصل بازگشایی دانشگاه ها،مدارس و دیگر مراکز آموزشی در کشور، حرص و ولع بیشتری برای "بلعیدن" و دستگیر نمودن و محاکمۀ آقایان موسوی و کروبی از خود نشان می دهند.

تازه ترین نمونۀ تبارز این حرص و ولع جانورانه،سخنان تهدیدآمیز پاسدار جنایتکار، مسعود جزایری،معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح رژیم اشغالگر و دست نشاندۀ جمهوری اسلامی در روز دوشنبه دوم شهریور در ارتباط با "خوشبینی کاذب" نسبت به پایان "تهدیدها و بحران ها" علیه رژیم آخوندی ست.

این پاسدار جنایتکار در سخنانی که در آن هراس روزافزون ولی وقیح و شرکای آدمخوارش از خطر سرنگونی محتوم و قریب الوقوع رژیم پابگور آخوندی موج می زند،از جمله گفته است:

"درحالی که لایه های اصلی کودتای نرم تا حدی هنوز دست نخورده باقی مانده اند، نمی توان خوشبین بود که مجددا دچار چنین تهدیدها و بحران هایی نشویم. لذا باید قبل از آنکه جریان های مزبور به تجدید قوا و سازمان بپردازند، نهادهای اطلاعاتی و قضایی به رسالت و وظیفه تاریخی، شرعی و قانونی خود عمل کنند...افکار عمومی بی صبرانه در انتظار مشاهده نحوه برخورد دستگاه های ذی ربط و از جمله قوه قضاییه با خائنان به انقلاب و نظام، در راه اندازی کودتای نرم و ایجاد آشوب و بلوا، در تهران هستند...ما در شرایطی نیستیم که برای محاکمه اغتشاشگران زمان زیادی را از دست بدهیم. امنیت ملی کشور اقتضا می کند در اسرع وقت آشوب گران به سزای اعمال خائنانه خود برسند."

چنانکه می بینیم سران و کاربدستان جنایتکار رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی که بوی الرحمان این رژیم سراپا وابسته و غرق در جنایت و فساد و تباهی را بخوبی احساس نموده و آفتاب عمر ننگین خود و نظام و رژیم اهریمنی شان را بر لب بام می بینند،وقت را تنگ دیده و با خیال باطل سرکوب قطعی و نهایی خیزش نوین مردم ایران علیه تمامیت نظام و رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی،برآنند که در اولین فرصت ممکن، آقایان موسوی و کروبی را دستگیر و زندانی نموده و سپس در بیدادگاه های فرمایشی و نمایشی به محاکمه بکشانند!

سخن تنها بر سر اینست که این جنایتکاران بی آزرم برغم حرص و ولع حیوانی خویش برای بلعیدن موسوی و کروبی،به آسانی نمی توانند دست به این کار بزنند،زیرا دست زدن به این کار مستلزم پرداخت هزینه هایی بس هنگفت برای رژیم ضدایرانی آخوندی خواهد بود،و این نکته ای است که سران رژیم آخوندی دقیقا آنرا می دانند و می فهمند!
اما از آنجا که از این جانوران خمینی صفتِ بیخرد و بی چشم و رو و حرامزاده هرچه که بگوییم،برمی آید، باید بهوش باشیم و اجازه ندهیم که سران خونریز رژیم جمهوری اسلامی جرات و گستاخی دست زدن به این عمل را در خود بیابند.
در همین پیوند پیشنهاد من به آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی اینست که برای روز مبادا،پیشاپیش و رسما اعلام کنند که چنانچه در روزها،هفته ها و یا ماه های آینده توسط مزدوران رژیم آخوندی دستگیر شوند و سپس با حضور یافتن در بیدادگاه های جمهوری اسلامی دیدگاه هایی مغایر با دیدگاه های اصلاح طلبانۀ امروز خود بیان نمایند،این دیدگاه ها،بهیچ روی دیدگاه های راستین آنان نبوده و تنها و تنها در نتیجۀ تهدید،اعمال فشار و شکنجه بیان شده اند.

این کار برای آقایان موسوی و کروبی هیچ هزینه ای دربر ندارد،اما بی گمان هزینۀ داخلی و بین المللی دست زدن سران جنایتکار رژیم آخوندی به هر گونه عمل گستاخانه علیه آنان را بمیزان قابل توجهی بالا خواهد برد!

علی اکبر رشیدی

چهارم شهریورماه ۱۳۸۸

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: