۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

نام ویروسی که موجب مرگ زندانیان اردوگاه مرگ "کهریزک" گشت،اعلام شد!

اسماعیل احمدی مقدم،سرکردۀ دژخیم نیروی انتظامی رژیم آخوندی،بمنظور ماستمالی کردن جنایات مدهش و تکاندهنده ای که توسط شکنجه گران وزارت اطلاعات،سپاه پاسداران و نیروی انتظامی رژیم جمهوری اسلامی در اردوگاه مرگ موسوم به "بازداشتگاه کهریزک" بر علیه زندانیان سیاسی انجام شده و به مرگ آنان منجر گشته است،با وقاحت ویژۀ ذوب شدگان در مکتب نکبتبار ولایت ادعا نمود که مرگ این زندانیان،نه در اثر ضرب و شتم از سوی زندانبانان،بلکه بدلیل انتشار یک ویروس!!! و متعاقبا ابتلای جانباختگان به بیماری بوده است!!!

سرکردۀ پلید و آدمخوار نیروی انتظامی که خود،همچون علی گدا وافوری ،پاسدار احمدی نژاد و دیگر سران رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی از بیماری خطرناک سادیسم،آنهم از نوع بسیار حاد و پیشرفتۀ آن رنج می برد، جرات نکرد که نام این "ویروس" مهلک و خطرناک را که ایرانیان از دیرباز،از آن با نام های اختصاری "ویروس فقاهتی" و "ویروس وقاحتی" یاد می کنند،بر زبان بیاورد.

ایرانیان ضمن شناخت دقیق این ویروس مرگبار و ضدایرانی،تاکید می کنند که یگانه روش موثر،کارا و مطمئن برای مقابله با آن،براندازی رژیم خونریز جمهوری اسلامی،بازداشت جمعی گردانندگان و مزدوران آدمخوار این رژیم دست نشانده، و نگاهداری اکید این وحوش آدمخوار در شرایط قرنطینۀ کامل سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی است.

علی اکبر رشیدی

۱۸ مرداد ۱۳۸۸

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست: